• Anonym (Dumspirospero)

Helkroppstråden

LostInTranslation skrev 2014-10-06 15:29:22 följande:
    Det är bra att du håller koll på mig! Tror den preferensen kommer hålla i sig jordelivet ut, förmodligen även i min kommande karriär som ängel. Änglarumpor lär ju inte vara fel de heller, kanske inte i klass med din men ändå. 

Förstår kollegorna. Snäll du är som låter dem vara med. Kristallkronan sitter på huvudet mitt nu, men klippte bort det på bilden. Blir så lätt att känna igen mig annars.

Snyggt rack bruttan smile5.gif !
    Men så du pratar losten Obestämd det är långt kvar tills jordelivet är slut, du kommer känna på många rumpor innan dess
    Jag har inte speciell koll, bara ett jävla bra minne (väldigt jobbigt ibland) hahah..
    Ja du, jag är snäll speciellt när chefen säger att jag ska snutta/smaka och slicka på flaskan, vet inte vilken flaska han menade men antar att det var vinflaskan...hahaha

Du är ett ljushuvud alltså Losten har blivit smart Tungan ute
  • ÄngDal
    studentbruttan29 skrev 2014-10-06 15:25:04 följande:

Goa ni är. 

Åh, Gud, vilka helt fantastiskt stora och fina bröst du har, underbara är ett för svagt ord för att beskriva dem... :)
  • Pillare

Goa ni är. 

Du, din lilla godisbit, du vet verkligen hur man ger en glad. Tack för denna extremt sexig bild på dina fina bröst.
  • LostInTranslation
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-06 15:47:05 följande:
    Men så du pratar losten Obestämd det är långt kvar tills jordelivet är slut, du kommer känna på många rumpor innan dess
    Jag har inte speciell koll, bara ett jävla bra minne (väldigt jobbigt ibland) hahah..
    Ja du, jag är snäll speciellt när chefen säger att jag ska snutta/smaka och slicka på flaskan, vet inte vilken flaska han menade men antar att det var vinflaskan...hahaha

Du är ett ljushuvud alltså Losten har blivit smart Tungan ute
    Ehh lägg av nu! Skyll inte på minnet. Erkänn att du har en liten idolbok där hemma som bara handlar om mig. Lite urklipp från FL, dina favoritcitat jag skrivit här, dokumentation om mina preferenser och sist men inte minst hundratals sidor med sexnoveller som bara beskriver dina fantasier om oss två tillsammans och ibland till och med med extra deltagare.

Att få känna på så många förstklassiga rumpor som möjligt innan jag är skrynklig och grå är ett av de viktigaste målen för mig. Karriärutveckling, familj etc kommer i det sammanhanget i andra hand. Och visst är jag ett ljushuvud precis som din chef verkar vara...Flört
  • Påven Johanna
    LostInTranslation skrev 2014-10-06 16:12:14 följande:
    Ehh lägg av nu! Skyll inte på minnet. Erkänn att du har en liten idolbok där hemma som bara handlar om mig. Lite urklipp från FL, dina favoritcitat jag skrivit här, dokumentation om mina preferenser och sist men inte minst hundratals sidor med sexnoveller som bara beskriver dina fantasier om oss två tillsammans och ibland till och med med extra deltagare.

Att få känna på så många förstklassiga rumpor som möjligt innan jag är skrynklig och grå är ett av de viktigaste målen för mig. Karriärutveckling, familj etc kommer i det sammanhanget i andra hand. Och visst är jag ett ljushuvud precis som din chef verkar vara?Flört
    Men det har väl ändå alla heterosexuella kvinnor och säkert också ett icke föraktligt antal av de homosexuella männen. Föreställer jag mig i alla fall. 
  • LostInTranslation
    Påven Johanna skrev 2014-10-06 16:18:57 följande:
    Men det har väl ändå alla heterosexuella kvinnor och säkert också ett icke föraktligt antal av de homosexuella männen. Föreställer jag mig i alla fall. 
    Jag tror absolut du har en poäng i att det är långt fler än vad kanske gemene man skulle föreställa sig. Men jag måste ändå lyfta fram att forumets popularitet är lite begränsande så jag skulle inte säga alla kvinnor och alla homosexuella män, utan snarare någonstans runt 93% av dessa grupper som någon gång besökt FLs webbsidor. Tror faktiskt också att det finns en hel del heterosexuella män som gör det för att de hyser den största respekt för mig eller för att helt enkelt ha något att elda upp till nyår.
  • Anonym (Dumspirospero)
    LostInTranslation skrev 2014-10-06 16:12:14 följande:

Att få känna på så många förstklassiga rumpor som möjligt innan jag är skrynklig och grå är ett av de viktigaste målen för mig. Karriärutveckling, familj etc kommer i det sammanhanget i andra hand. Och visst är jag ett ljushuvud precis som din chef verkar vara...Flört
    Jaha! Du menar min voodobok klart jag har en sån, vilken tjej har inte det liksom hahah

Bara ut och kläm losten, ta med dig en polare som du skyller på tjuvnypen på  
    Min chef han kan han! Hahaha
  • Pillare
    småsugen skrev 2014-10-06 17:05:44 följande:

Hallå tråden!

Seg måndag, så kollage med repriser får duga

Fina repriser.
  • jompen6

Goa ni är. 

Dina bröst är så fantastiskt härliga och snygga!