• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Vad tycks?)

Jag måste säga att jag tycker det är tråkigt att bara killar med rutor eller nästintill rutor får sina bilder gillade. Samtidigt blir tjejers kroppar oavsett form gillade här. Jag blir mer och mer övertygad om att tjejer är mer utseendefixerade än killar.

• C och A
    Anonym (Beby) skrev 2014-10-14 19:45:37 följande:

Godkväll

vilken härlig kväll
  • blomkrukan01

Godkväll

Wow, men hej du ;)
  • Anonym (Oops)

Godkväll phpw9I4KJ53475.jpg

Ooh la la
  • Anonym (Chris)
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-14 17:25:54 följande:
    Aha...okej! Får vi se din kropp då? smile5.gif
    Ok! Here it is ;)
  • Anonym (Nyvaken)
    Anonym (Oops) skrev 2014-10-14 20:04:16 följande:

Gokväll smile5.gifphpE5CYeE46468.jpg

Go kväll
  • Zack
    Amys skrev 2014-10-14 10:17:40 följande:

Väntar med rumpan i vädret... Drömmer

Amy, du fortsätter med att förföra mig visuellt med bilderna på din fantastiska kropp.

Och med hänsyn till att vänta ; "Den som väntar på något gott väntar på mig" som jag lite ödmjukt brukar säga ;)
  • Zack
    Anonym (Berenike) skrev 2014-10-14 11:37:43 följande:

phpVY81ou63737.jpg

Nä men vilken skönhet som gör entre här i tråden! Vackert kropp i snygg förpackning ;)
  • Doctor Why

Oj oj oj...

Nu är det många "Hunks" här inne.
    Tur att jag också gillar att kolla på er  Skrattande