• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Dumspirospero)
    Zack skrev 2014-10-14 20:29:00 följande:
    Ha ha. Eller för att använda ett Wu Tang Clan inspirerat uttryck "Dumspirospero ain't nuthin to fuck with".....då menar jag alltså inte bokstavligen talat....såklart ;)
    Hahahaha...precis så Zacken  
  • Anonym (Oops)

Illa att folk snor bilder

Tack Pilen

• Ronga

Hahahahahahahahaha! SoligSolig
    Vad tjänar man på att ladda upp bilder på andra ???? 

Ronga är en trevlig och äventyrlig sköldpadda
  • Amys
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-14 21:12:24 följande:
    Åh, ska ni två ha myspys Drömmer när jag tänker efter så passar era snygga kroppar väldigt bra ihop DrömmerFlört
    Tror faktiskt att era kroppar matchar bättre;)

Men man ska ju dela med sig av det goda;)
  • Pillare

Ja, när det kommer ett flöde av anonyma som lägger upp 'fina' bilder man måste undra om det är nåt som pågår.. Tack igen pilen för att du kollade.

• Anonym (Dumspirospero)
    Amys skrev 2014-10-14 21:33:15 följande:

Nää, Amys & Zack, fan...till och med namnen är ju passande Drömmertror du hittat din soulmate Zacken
  • Zack
    Amys skrev 2014-10-14 14:33:15 följande:

Ha ha. Jag deltager gärna i denna empiriska undersökning med syftet att se vilken kropp min kropp matchar bäst. Vi får bara sätta upp ett par mätbara kriterier först ;).....hur som helst så går jag också in för solidaritet ;)
  • Pillare
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-14 21:47:18 följande:

Nää, Amys & Zack, fan...till och med namnen är ju passande tror du hittat din soulmate Zacken

Varför inte Amys och jag? lol :-P
  • Anonym (Dumspirospero)
    Pillare skrev 2014-10-14 21:48:33 följande:
    Varför inte Amys och jag? lol :-P
    Okej! Ska se hur bra era namn passar! 
    Hahahahaha....Amys pillare! Hahaha, det var ju nästan klockrent ju  

Hoppas du inte tar illa upp amys {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (Dumspirospero)
    Zack skrev 2014-10-14 21:48:10 följande:
    Ha ha. Jag deltager gärna i denna empiriska undersökning med syftet att se vilken kropp min kropp matchar bäst. Vi får bara sätta upp ett par mätbara kriterier först ;).....hur som helst så går jag också in för solidaritet ;)
    vad ska vi mäta? Du börjar mäta, jag vet mitt mått! Hahaha