-
Haha, jag kan väl inte hjälpa att min mus är liten heller. :P Lagom är bäst vet du. ;)Anonym (Vill ha bruttan) skrev 2014-10-16 11:22:43 följande:Du är snygg det enda jag tycker är synd är att du gillar mindre snoppar
. Inte för att vi någonsin kommer att träffas men det förstör lite av min fantasi när jag ser din kropp... -
Love it...studentbruttan29 skrev 2014-10-16 11:12:57 följande:Ni är grymma som faktiskt kan ge komplimanger till en helt naturlig kvinnokropp. Trodde jag skulle bli totalsågad i början.
Puss på er alla härliga killar (och tjejer såklart).

-
Sååååå vackert. Blir alldeles till mig.studentbruttan29 skrev 2014-10-16 11:12:57 följande:Ni är grymma som faktiskt kan ge komplimanger till en helt naturlig kvinnokropp. Trodde jag skulle bli totalsågad i början.
-
Amen du då, skitsnygg kropp också. :D Fler bilder uppskattas.Mike Hawk skrev 2014-10-16 11:30:39 följande:Love it...
Tack sötnos. :)Lahall skrev 2014-10-16 11:30:49 följande:Sååååå vackert. Blir alldeles till mig. -
Alla kroppar är vackra på sitt sätt, precis som det står i trådstarten, och det är inte bara tomma ord. Du är jättefin och det är inte bara fjäsk för att få ligga som vissa vill ha den här tråden till. Fler borde inse att deras kroppar är fina!studentbruttan29 skrev 2014-10-16 11:12:57 följande:Ni är grymma som faktiskt kan ge komplimanger till en helt naturlig kvinnokropp. Trodde jag skulle bli totalsågad i början.
-
Studentbruttan, du vet att jag avgudar din kropp. Att du också ger intryck av vara en mysig och glad brutta gör dig ännu mer attraktiv.
-
Det har du helt rätt i.straight arrow skrev 2014-10-16 11:40:34 följande:Alla kroppar är vackra på sitt sätt, precis som det står i trådstarten, och det är inte bara tomma ord. Du är jättefin och det är inte bara fjäsk för att få ligga som vissa vill ha den här tråden till. Fler borde inse att deras kroppar är fina!
-
straight arrow skrev 2014-10-16 11:40:34 följande:Alla kroppar är vackra på sitt sätt, precis som det står i trådstarten, och det är inte bara tomma ord. Du är jättefin och det är inte bara fjäsk för att få ligga som vissa vill ha den här tråden till. Fler borde inse att deras kroppar är fina!
-
Tack gullis!Doctor Why skrev 2014-10-16 11:41:22 följande:Studentbruttan, du vet att jag avgudar din kropp. Att du också ger intryck av vara en mysig och glad brutta gör dig ännu mer attraktiv.
-
Fina du...studentbruttan29 skrev 2014-10-16 11:39:34 följande:Amen du då, skitsnygg kropp också. :D Fler bilder uppskattas.
Lahall skrev 2014-10-16 11:30:49 följande:Sååååå vackert. Blir alldeles till mig.Tack sötnos. :)
Får väl ta av mig min laxfärgade skjorta då.