• Lahall

Helkroppstråden

studentbruttan29 skrev 2014-10-16 12:56:58 följande:
    Varför har du låtit oss vänta så länge på den där gobiten? Förvånad
    För att du ska ha nått att se fram imot Flört
  • Lahall
    småsugen skrev 2014-10-16 12:58:47 följande:
    Word!

Jag gillar även att äta både morötter, choklad,, pizza, kycklingsallad, havregrynsgröt, oxfilé....
  • Lahall
    studentbruttan29 skrev 2014-10-16 12:55:51 följande:

Jag tror att man uppskattar det som är vackert. Jag kan uppskatta en vacker solnedgång likväl som månljuset en mörk vinternatt. Det finns mycket som kan tilltala mitt inre.

Man måste inte tycka om en viss kroppstyp utan man tycker människokroppen i sig är vacker, sexig, underbar och så vidare.

Om du tycker tråden är patetiskt så förstår jag inte alls varför är här inne och gluttar, eller är det så att du liksom vi andra är fascinerad av alla olikheter?

Varför har du behov av att jämföra? Uppskatta det vackra lite mer så ska du se att du kan njuta av livet lika mycket som oss. 

Puss på dig.

• Pillare
    småsugen skrev 2014-10-16 12:58:47 följande:

Word!

Jag gillar även att äta både morötter, choklad,, pizza, kycklingsallad, havregrynsgröt, oxfilé....

Hur kunde du glömma glass???
  • studentbruttan29
    Lahall skrev 2014-10-16 12:59:09 följande:
    För att du ska ha nått att se fram imot Flört
    Men nu vill jag ju se mer. Solig
  • Ronga
    småsugen skrev 2014-10-16 12:26:42 följande:

Tittut tråden, Torsdagstutte

(Från en som definitivt höjer medelåldern här!)

Godiiiiiingggggg
    Ronga är en trevlig och äventyrlig sköldpadda
  • Lahall
    studentbruttan29 skrev 2014-10-16 13:01:55 följande:
    Men nu vill jag ju se mer. Solig
    Är hemma idag så det kanske kan bli så
  • studentbruttan29
    Lahall skrev 2014-10-16 13:16:36 följande:
    Är hemma idag så det kanske kan bli så
    Låter som en mycket bra idé.  Solig
  • goaskalice

Närmare 40 än 30-åriga tuttar.

Hear my name Take a good look This could be the day
  • Anonym (Fascinerad)
    studentbruttan29 skrev 2014-10-16 12:55:51 följande:

Jag tror att man uppskattar det som är vackert. Jag kan uppskatta en vacker solnedgång likväl som månljuset en mörk vinternatt. Det finns mycket som kan tilltala mitt inre.

Man måste inte tycka om en viss kroppstyp utan man tycker människokroppen i sig är vacker, sexig, underbar och så vidare.

Om du tycker tråden är patetiskt så förstår jag inte alls varför är här inne och gluttar, eller är det så att du liksom vi andra är fascinerad av alla olikheter?

Varför har du behov av att jämföra? Uppskatta det vackra lite mer så ska du se att du kan njuta av livet lika mycket som oss. 

Puss på dig.

Du skriver; uppskatta det vackra.

Det är därför jag reagerar, på att så många inte gör det utan bara säger samma sak till alla tjejer. Man kan inte säga att någon är det finaste de har sett och sen i inlägget under säga det till en annan tjej, då ljuger man.

Kanske vill man inte göra nån ledsen eller nåt, tjejer kan vara lite känsliga.

Jag uppskattar det vackra och det är även just då jag skriver det i tråden.