• Zack

Helkroppstråden

Anonym (Berenike) skrev 2014-10-14 11:37:43 följande:

phpVY81ou63737.jpg

Nä men vilken skönhet som gör entre här i tråden! Vackert kropp i snygg förpackning ;)
  • Zack
    Anonym (Beby) skrev 2014-10-14 12:45:37 följande:

Godkväll phpw9I4KJ53475.jpg

God eftermiddag får jag väl säga där jag befinner mig, men vem bryr sig om tidpunkter när det bjuds på en så vacker rumpa. En för mig ny vacker rumpa att beskåda ska väl tilläggas. Underbar :)
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-14 13:22:40 följande:
    Oj, jösses vilken kropp smile5.gif åååå, vad jag vill.....

Är så jävla impad att du lyckades hitta hit och lyckades skapa ett konto, så man fick se en hunk som du..WOW snygga amerikanen... 

Min magkänsla har alltid rätt!! 
    Antar att du redan vet att bilden finns på google! 
    Hahaha....LOSER 
    Ha ha. Eller för att använda ett Wu Tang Clan inspirerat uttryck "Dumspirospero ain't nuthin to fuck with".....då menar jag alltså inte bokstavligen talat....såklart ;)
  • Zack
    Amys skrev 2014-10-14 13:26:48 följande:
    Men du, om jag nu skulle vänta på dig så tycker jag det är lite ohyfsat att låta mig vänta så här länge.. Börjar bli lite kyligt gumpen;)
    Ja skäms på mig, men jag befinner mig på en annan kontinent just nu. Jag lovar på bot och bättring så snart jag är hemma igen. Du kommer helt säker att bli varm igen då ;)
  • Zack
    Anonym (Lisa) skrev 2014-10-14 13:20:52 följande:

Bjuder på en bild phpNsJq1512045.jpg

Tack för det. Grym rumpa du har.
  • Zack
    Amys skrev 2014-10-14 14:33:15 följande:
    Tror faktiskt att era kroppar matchar bättre;)

Men man ska ju dela med sig av det goda;)
    Ha ha. Jag deltager gärna i denna empiriska undersökning med syftet att se vilken kropp min kropp matchar bäst. Vi får bara sätta upp ett par mätbara kriterier först ;).....hur som helst så går jag också in för solidaritet ;)
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-14 14:47:18 följande:
    Nää, Amys & Zack, fan...till och med namnen är ju passande Drömmertror du hittat din soulmate Zacken smile5.gif
    Min soulmate är ju redan reserverad ;).....kanske kan hitta på ett nytt uttryck för det här ändamålet. Vad sägs om "bodymate".?
  • Zack

Godmorgon tråden och alla vackra kvinnor i denna. Rise and shine :)......själv ska jag dock gå och lägga mig nu, så här är det "lights out" som gäller

• Zack
    ensamärstark skrev 2014-10-16 17:23:01 följande:

ALLA är ni galet fina!! Här kommer Ett par repriser från mig! php9KgB8Y54036.jpg

Förtjusande! Bedårande! Hänförande! Olika ord med samma betydelse och som alla kan användas om dig ensam. Sov gott inatt.
  • Zack
    goaskalice skrev 2014-10-16 17:28:01 följande:

[quote=74183848][quote-nick]ensamärstark skrev 2014-10-16 23:23:58 följande:[/quote-nick]

Grymt snyggt Ensam!

Godanattrepris från mig också smile1.gifphpgTmm4F64574.jpg
    Hear my name Take a good look This could be the day
    [/quote]Mumsfillibabba. Lökar som får det att vattnas i munnen på mig :)
Svar på tråden Helkroppstråden