• Zack

Helkroppstråden

Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-29 18:37:09 följande:

Zacken!!! Nu har du gjort samma sak idag igen!! Du lämnar spår efter dig,  men glömmer bilden Skrikandes ska jag behöva ge dig smisk på bara rumpan?? smile5.gif hahah

Det var värst vad du är krävande ;). Jag är ju inte så mycket för S&M, så smisk vill jag helst undvika ;)
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-29 19:10:02 följande:
    Snyggt, tack för den smile1.gif

Öööö..*kliar mig lätt i huvudet*...hörru!! Hallå!! Va inte du min soulmate?? Trodde soulmates gillade samma grejor liksom smile5.gif hahaha
    Hmm, ska jag börja kalla dig för madame Dumspirospero framöver ? ;) och om du säger att "nu får du allt krypa till korset" så menar du det....bokstavligen talat he he he....du får väl överraska mig då ;)
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-30 16:47:33 följande:
    Du börjar smile5.gif
    Hoppsan, du glömde visst bilden där ;)
  • Zack
    ensamärstark skrev 2014-10-30 16:47:06 följande:

Efterfrågan på rumpor såg jag så slänger in ett par smile1.gifphpoDlZWx69324.jpg

Vilken praktfull häck ;)...lika underbar att se på som allt annat på dig ensam.
  • Zack
    Amys skrev 2014-10-30 17:52:28 följande:

Håll i er, så här i maskeradtider tänkte jag skrämma er, BUUU!{#emotions_dlg.djavulsk}Tungan ute

Hoppas ni blev rädda! Solig

Kom gärna och knacka på min dörr; "trick or treat? Tror det kan bli tal om ett annat slags "treat" än karameller isåfall ;)
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-30 18:40:16 följande:

Bussvissling för den heta bilden DSS :)

Riktigt, riktigt grant!
  • Zack
    Anonym (Snäckan) skrev 2014-10-30 20:00:04 följande:

Lite rumpa så här på torsdagskvällen är väl alltid trevligt smile5.gifphp8livOu11889.jpg

Skulle till och med vilja sträcka mig så långt och säga att det är mycket trevligt, när det nu är din vackra rumpa vi talar om ;)
  • Zack
    Anonym (Moa) skrev 2014-10-30 21:02:46 följande:

Jag bjuder också på en rumpbild och det är min första bild här

Första men förhoppningsvis inte den sista. Nice ass! :)
  • Zack
    Anonym (Slave) skrev 2014-10-31 09:43:32 följande:

Go Morgon! Kyligt de va inatt då :(

Usch ja, men är man två under täcket får man snabbt värmen :)

För övrigt en väldigt snygg och attraktiv kropp du visar fram där.
  • Zack
    Anonym (Snäckan) skrev 2014-10-31 11:34:06 följande:

Kom precis hem från träningen, såååå skönt med en lång varm dusch smile5.gif Puss på er alla snyggingar!! phpdovwnN50654.jpg

Du fortsätter med att leverera den ena godbiten till bild efter den andra här i tråden idag, och det är jag verkligen tacksam för :) Verkligen en välsvarvad och snygg kropp du går runt med!
Svar på tråden Helkroppstråden