• Anonym (lexus)

Helkroppstråden

straight arrow skrev 2014-10-18 10:26:29 följande:
    God morgon! Fin du är!
    Tack ska du ha =)
  • ÄngDal
    Anonym (Nougat Bi-tjej) skrev 2014-10-18 09:09:02 följande:

God morgon sötisar {#emotions_dlg.flower}
    Oj, vilken underbar bild... Tungan ute

Du har en mycket vacker kropp: ryggen, svanken, midjan, höfterna, stjärten - sexigare än så blir det sällan, otroligt vacker rundning i dina linjer. Det är jag säker på att både män och kvinnor tycker.{#emotions_dlg.flower}

Att sen FL kräver en stjärna över det intressantaste partier är ju något som kommer att plåga min fantasi en lång tid framöver... Solig
  • Anonym (Nougat Bi-tjej)
    ÄngDal skrev 2014-10-18 11:12:28 följande:
    Oj, vilken underbar bild... Tungan ute

Du har en mycket vacker kropp: ryggen, svanken, midjan, höfterna, stjärten - sexigare än så blir det sällan, otroligt vacker rundning i dina linjer. Det är jag säker på att både män och kvinnor tycker.{#emotions_dlg.flower}

Att sen FL kräver en stjärna över det intressantaste partier är ju något som kommer att plåga min fantasi en lång tid framöver... Solig
    Tack så mycket :)

Men nog har du sett ett kvinnligt kön innan, så det behövs nog inte så mycket fantasi Flört
  • ÄngDal
    Anonym (Nougat Bi-tjej) skrev 2014-10-18 11:15:10 följande:
    Tack så mycket :)

Men nog har du sett ett kvinnligt kön innan, så det behövs nog inte så mycket fantasi Flört
    Haha, jo, jag har sett en mus förut, men du vet ? alla fittor är unika. Så även om jag har fantasi så vet jag ju inte hur just DU ser utSolig

Och det finns aldrig en gräns för hur många man vill se, man kan ju liksom aldrig få se för många musar eller bli trött på att se hur vacker just denna kvinna är mellan benen. Oskyldig

Dessutom: en kvinna är så vacker bakifrån att man ju vill se allt, om man kan. Sen är det ju i och för sig inte fel att skyla vissa partier för då blir ju fantasin desto starkare... Flört
  • straight arrow

Ha en god lördag alla fina!

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Nyfikne
    MaryM skrev 2014-10-17 10:26:11 följande:
    Får ju bidra med min rumpa nu när Mike var så snäll :)
    läcker :)
  • Nyfikne
    studentbruttan29 skrev 2014-10-17 14:15:13 följande:
    Oj, tack snälla. Ja, kurvor finns det gott om på min kropp.  :)
    Trunk skrev 2014-10-17 10:15:11 följande:
    Du har en underbar rumpa! Jag bara älskar den! Hjärta
    Åh, man tackar, bugar och bockar och visar rumpan. Solig
    Till min stora förtjusning :)
  • Nyfikne
    studentbruttan29 skrev 2014-10-17 15:17:39 följande:

Rump-fredag. Weeeehooooo! 

Solig

dask ska du ha :)
  • Amys

Blev ingen TGIF-bild igår så bjuder på en TGIFS istället^^.

• Noname00
    Amys skrev 2014-10-18 12:40:56 följande:

Blev ingen TGIF-bild igår så bjuder på en TGIFS istället^^.

Sjukt fin, bild sensuell och vacker :)