-
Ha ha, ja Hans Scheike hade säkert kunnat ge den en behövlig omgång :)Anonym (Sponken) skrev 2014-10-18 16:42:36 följande:Fast vi två verkar eniga om att lite björkris hade kunnat göra den där rumpan gott ;)
-
ÄngDal skrev 2014-10-18 16:35:02 följande:Ok, då får man väl bara ta att du är en resticka - om när du är så vacker som du är står man ju lätt ut med att du retas lite... ;)Anonym (Sponken) skrev 2014-10-18 16:42:36 följande:Fast vi två verkar eniga om att lite björkris hade kunnat göra den där rumpan gott ;)Meh! Vad har jag gjort för att min lilla stjärt ska förtjäna sånt?Anonym (Odin) skrev 2014-10-18 18:24:29 följande:Ha ha, ja Hans Scheike hade säkert kunnat ge den en behövlig omgång :)
-
Fan... Sitter och funderar på om jag ska våga lägga upp en bild eller inte, blir lite blyg när 99% av alla killar här inne är vältränade och har jobbat riktigt bra med sina kroppar! Jag skadade ryggen på jobbet förra året så har tappat allt jag haft och gått upp en del i vikt sen dess (ligga kvar på samma kaloriintag när man inte tränar som när man tränar är en dålig idé). Har en bild jag tog i morse, men ska fundera lite till, kanske kommer om jag blir lite onykter ikväll, haha!
-
Kör på bara.Sabotage skrev 2014-10-18 18:49:27 följande:
Fan... Sitter och funderar på om jag ska våga lägga upp en bild eller inte, blir lite blyg när 99% av alla killar här inne är vältränade och har jobbat riktigt bra med sina kroppar! Jag skadade ryggen på jobbet förra året så har tappat allt jag haft och gått upp en del i vikt sen dess (ligga kvar på samma kaloriintag när man inte tränar som när man tränar är en dålig idé). Har en bild jag tog i morse, men ska fundera lite till, kanske kommer om jag blir lite onykter ikväll, haha!
-
Jag vågade =) Min kropp är inte världens finaste och jag får ju oxå komplex pga alla andra fina kvinnor här inne men jag gjorde det =) Du vågar =) Jag hejar på digSabotage skrev 2014-10-18 18:49:27 följande:
-
Du erkänner ju att du är en retsticka... ;)NeedfulThings skrev 2014-10-18 18:40:03 följande:
Meh! Vad har jag gjort för att min lilla stjärt ska förtjäna sånt?
-
Din kropp är ju finare än min och även jag vågade. HahaAnonym (lexus) skrev 2014-10-18 19:04:37 följande:
Jag vågade =) Min kropp är inte världens finaste och jag får ju oxå komplex pga alla andra fina kvinnor här inne men jag gjorde det =) Du vågar =) Jag hejar på dig
-
Tror nog att både du och din stjärt vill ha smisk...NeedfulThings skrev 2014-10-18 18:40:03 följande:Meh! Vad har jag gjort för att min lilla stjärt ska förtjäna sånt?Anonym (Sponken) skrev 2014-10-18 16:42:36 följande:Fast vi två verkar eniga om att lite björkris hade kunnat göra den där rumpan gott ;)
-
Gör det , då gör jag det! :)Sabotage skrev 2014-10-18 18:49:27 följande:
-
Wow dina bilder är otroligaAmys skrev 2014-10-18 12:40:56 följande:
Blev ingen TGIF-bild igår så bjuder på en TGIFS istället^^.