• Anonym (Forskare)

Helkroppstråden

"Creosote", jag bedriver forskning om sociala medier. Mitt intresse riktar sig särskilt mot personer som skriver vårdat men i destruktivt syfte riktat mot enskilda deltagare i konversationer. Dina inlägg visar på ett intressant mönster. Så på förekommen anledning undrar jag om du kan tänka dig att ingå i min studie. Till att börja med skulla jag vilja intervjua dig om dina drivkrafter. Sekundärt är jag intresserad av dina strategier .

Vore det möjligt?

• lollat
    Anonym (Forskare) skrev 2013-04-03 08:25:16 följande:
    "Creosote", jag bedriver forskning om sociala medier. Mitt intresse riktar sig särskilt mot personer som skriver vårdat men i destruktivt syfte riktat mot enskilda deltagare i konversationer. Dina inlägg visar på ett intressant mönster. Så på förekommen anledning undrar jag om du kan tänka dig att ingå i min studie. Till att börja med skulla jag vilja intervjua dig om dina drivkrafter. Sekundärt är jag intresserad av dina strategier .

Vore det möjligt?
    Du kanske skulle prova PM:a berörd person istället för att komma och gå OT i en alldeles excellent tråd. 

Seså, var tyst nu, PM:a eller sluta trolla. Alternativt visa pattarna. 
  • pink  dolly

Creosote: Ja precis! Du är himla duktig på att tolka mina bilder tycker jag.

• Creosote
    Anonym (Forskare) skrev 2013-04-03 08:25:16 följande:

Vore det möjligt?

Kan svara direkt så går det fort. Jag drivs av förakt.
    Better? Better bring a bucket. I´m gonna throw up.
  • Creosote
    pink dolly skrev 2013-04-03 08:27:42 följande:
    Creosote: Ja precis! Du är himla duktig på att tolka mina bilder tycker jag.

Ser mig som något av en expert.
  • Mangbg
    Creosote skrev 2013-04-03 09:02:32 följande:

Det är tur att du drivs av något.........för det är inte intelligens eller uppfostran som gör  det iaf.
  • Creosote
    Mangbg skrev 2013-04-03 09:06:58 följande:

Det är tur att du drivs av något.........för det är inte intelligens eller uppfostran som gör  det iaf.
    Så du säger lillen...
  • Anonym (Forskare)
    Creosote skrev 2013-04-03 09:02:32 följande:

Jo det framgår i all tydlighet. Emellertid vill jag nysta i om det bara är ett förakt för dig själv och dina handlingar, eller om det förakt du känner också sträcker sig ut över övriga deltagare och deras handlingar.

Men med respekt för de som önskar att tråden håller sig till ämnet "feel-good-kommentarer" så avslutar jag meningsutbytet här. Jag och mina kollegor återkommer för enskilda samtal i ämnet. Under tiden följer vi noga dina kommentarer. Tack för att du visar intresse.
  • Creosote
    Anonym (Forskare) skrev 2013-04-03 09:09:59 följande:
    Jo det framgår i all tydlighet. Emellertid vill jag nysta i om det bara är ett förakt för dig själv och dina handlingar, eller om det förakt du känner också sträcker sig ut över övriga deltagare och deras handlingar.

Men med respekt för de som önskar att tråden håller sig till ämnet "feel-good-kommentarer" så avslutar jag meningsutbytet här. Jag och mina kollegor återkommer för enskilda samtal i ämnet. Under tiden följer vi noga dina kommentarer. Tack för att du visar intresse.
    Tror nog ni kan lägga ner eran lilla undersökning baserat på det svar du gav här. Annars kan du återkomma som icke anonym, med kontaktuppgifter och information var jag kan nå eran handledare.
Svar på tråden Helkroppstråden