• MrsAmore

Helkroppstråden

Tom Araya skrev 2013-04-03 19:48:46 följande:
    Schysst med hästar som rider och sköter stallet så att man slipper göra det själv. Skrattande
    Då får du mycket tid över till träningen.Flört

Ja eller hur? Ett litet "jag" försvann mellan tangenterna men ni andra förstår säkert.
  • Mickeee
    Anonym skrev 2013-04-03 18:50:38 följande:
    Du dregler väldigt mycket över folks bilder. Du ger mig obehaglig magkänsla. Ska du inte hänga på flashback? 
    Snälla någon, kom inte och kommentera om du ska vara anonym. Om det är någon som borde hänga på Flashback är det faktiskt du. 
  • Meddelande borttaget
  • hösthjärta
    Anonym skrev 2013-04-03 18:50:38 följande:
    Du dregler väldigt mycket över folks bilder. Du ger mig obehaglig magkänsla. Ska du inte hänga på flashback? 

Anton är en gentleman som överöser de kvinnor, som han tycker är sexiga, komplimanger.
    Det är väldigt genomskinligt vad han gillar och inte.Tungan ute
     Då och då svarar han dock på inlägg som är skrivna av kvinnor som inte motsvarar hans idealkvinna. Fortfarande med vänliga och varma ord.

Däremot behärskar han en konst som inte du ens hört talats om: "Har du inget snällt att säga så var tyst."

• Anonym (Batterikatten)

Ja Anton är en belevad man som vet hur man för sig. Alltid artig och trevlig.

(Själv försöker jag lista ut hur jag skall fota mig själv för att komma med ett litet bidrag men det går så där. Tre konstiga rumpbilder och en på spisen (!).

Till lotus1301 vill jag bara säga vilket vackert porträttfotografi. Inte allt men mycket vackert gjort.

• Anton Chigurh

Mina goda vänner.....Glad

Jag tackar er alla för era vänliga ord, dom värmer, och dom värmer ända in i hjärtat..... 

Ni är så många, jag skulle verkligen vilja tacka er var och en, men ni får varsin Ros, det är ni väl värda.

Tack.....4u 

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Tom Araya
    MrsAmore skrev 2013-04-03 20:01:58 följande:

Ja eller hur? Ett litet "jag" försvann mellan tangenterna men ni andra förstår säkert.
    Solig
  • Mattias39
    MrsAmore skrev 2013-04-03 15:22:45 följande:

En glimt av min kropp, med kläder...

Shit...DET var verkligen en härlig glimt...du har en otroligt fin kropp som (faktiskt) gör sig lika bra MED kläder... Flört
  • Mattias39
    lotus1301 skrev 2013-04-03 19:36:57 följande:

Har inte ETT enda ont ord att säga om AntonKyss.

Tror att jag är lite småkär i din mun och dina läppar, Lotus... Drömmer
Svar på tråden Helkroppstråden