• Zack

Helkroppstråden

Dockan 82 skrev 2013-11-01 08:13:08 följande:

God morgon fredag! php8oYjjY23361.jpg

Godmorgon Dockan. Ser frestande ut :)
  • Zack

Ronga har bara dålig smak.

Nå Mangoo, hoppas du har vilat upp dig idag så att du är full av energi till kvällen och helgens "strapatser" . Det kommer att behövas  Skrattande

• Zack
    GoodMangoo skrev 2013-11-01 14:46:58 följande:
    Väskan står i hallen, kroppen är trimmad, naglarna målade, kläderna strykta och humöret är på topp Skål.
    Underbart. Jag kan knappt vänta, så ta dig inte tid Skrattande. Utan att avslöja för mycket så kan jag i vart fall lova att det blir en "aktiv" helg.
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-11-01 14:54:47 följande:

"Aktiv" låter toppen även om jag har tänkt att vara lite "passiv" ocksåDrömmer..... låta dig göra jobbet och bara njuta Cool.
    Jag är i toppform och utvilad så du behöver bara luta dig tillbaka så ska jag ta hand om dig på bästa vis. Frågan är väl bara var jag ska starta Drömmer. Finns ju så mycket fint att välja mellan.....

• Zack
    GoodMangoo skrev 2013-11-01 15:06:46 följande:

Var inte ororlig! Du har ju hela helgen på dig att utforska minsta lilla del av/på min kropp Tungan uteFlört.

Precis. Jag får gå långsamt och noggrant till verks så jag inte missar några viktiga detaljer. Jag kommer att känna din kropp bättre än du själv efter den här helgen Tungan ute
  • Zack

Strunta i att argumentera med dem. Det ger dem bara vatten på deras kvarn som man brukar säga. Ignore, Ignore, Ignore!

Tillbaka till det tråden handlar om, fina kroppsbilder, egoboosting och kurtisering :)

• Zack
    GoodMangoo skrev 2013-11-01 20:26:11 följande:

God kväll Skål!
    Just vad jag väntade på. Bara att ta för sig :)
  • Zack
    fialotta85 skrev 2013-11-01 20:39:19 följande:

Hoppas ni sitter mitt i fredagsmyset godingar smile1.gifphpNHecMP36463.jpg

Nu gör vi det med både dig och Mangoo i tråden. Vackert ;)
Svar på tråden Helkroppstråden