Inlägg från: GoodMangoo |Visa alla inlägg
  • GoodMangoo

Helkroppstråden

Speak up skrev 2013-11-20 12:12:24 följande:
    Nej, något gemensamt gym visste jag inget om. Däremot minns jag nån idé om "tuggummi-tuggande systrar i skoluniformer"! FlörtHjärta Den tanken har inte lämnat mig än.
    Om man har tur kan man som medlem lyckas pricka in när vi kör våra temadagar.... ett mycket uppskattat inslagSkål!
  • GoodMangoo
    fialotta85 skrev 2013-11-20 12:14:32 följande:
    Det är så skönt att driva något med en likasinnad. Att affärerna blomstrar gör ju inte saken sämre heller Solig
    Vi lever gott på "våra tillgångar" kan man säga Oskyldig!
  • GoodMangoo
    justnextdoor skrev 2013-11-20 12:17:18 följande:
    Absolut! Se till att du är förberedd på andra våningen bara, raketer är inget man leker med. Är du van vid att tuffingarna tar hiss så kommer detta vara en helt ny dimension! Öppna portarna och ta på dig flytväst!
    Glömmer aldrig resan jag gjorde med den där saken......... jösses vilket vidunder Förvånad.
  • GoodMangoo
    justnextdoor skrev 2013-11-20 12:19:15 följande:
    Vilken dag kör ni Cameltoetemat?
    Just det temat står tyvärr väldigt långt ner på våra medlemmars önskelista Obestämd.
    Speak up skrev 2013-11-20 12:17:33 följande:
    Tur att man är medlem då. När har ni era "temadagar"? Drömmer *Ähum*
    Måste kolla med vår Ulla-Bella (Apelsin-Fia) men jag tror vi kör något innan jul i stil med "tomtemor- i stayups- lapandes på- tomtefars julgröt"-.....något i den stilen Drömmer

• GoodMangoo
    justnextdoor skrev 2013-11-20 12:22:27 följande:
    Det läskiga är att hon kittycat har varit borta sen dess.... Som sagt ingen lek med raketer!

Haha ja det tänkte jag också på... hon blev nog kvar någonstans i kåtdimmanDrömmer.
  • GoodMangoo
    justnextdoor skrev 2013-11-20 12:29:13 följande:
    Ulla och Bella väcker härliga minnen från min ungdom, temat var mor och dotter på magaluf!!

Var och hur blir man medlem och när kör ni "kamel temat" din kollega är ju omöjlig att förhandla med!!
    Haha jag får ont magmusklerna här SkrattandeSkrattande!!

Min eller fialottas kollega... vem är omöjlig? Det är ni medlemmar som bestämmer så om du lyckas få medhåll från någon mer kan det nog genomföras ganska omgående.   
  • GoodMangoo

straight arrow skrev 2013-11-20 12:30:28 följande:
    Skulle gärna boka en tid, var anmäler man sig?
    BadBob skrev 2013-11-20 12:31:21 följande:

Kommer gärna och tränar, är det ok om jag tar med egen skivstång?

Kul att ni nappar grabbarGlad. Vi är liiiite skeptiska när det gäller att ta med sk lösören men ibland gör vi undantagDrömmer.
  • GoodMangoo
    justnextdoor skrev 2013-11-20 12:31:09 följande:
    Den dimman är förrädis, först är det helt lugnt och stilla sen blir allt svart, det är därför jag rekommenderar flytväst med visselpipa nuförtiden!
    Så jag har alltså varit någon typ av testpilotFörvånad..... du har utsatt mig för livsfara Skrikandes!!!??
  • GoodMangoo
    justnextdoor skrev 2013-11-20 12:37:00 följande:
    Fialottas kollega! Hon bruden som tror att hon kommer undan med en bakåtvänd kameltå! Helt omöjlig! Vet inte hur man ska göra för att komma in på henne!

Ok... då är jag INTE rätt person att prata med Obestämd!
    BadBob skrev 2013-11-20 12:37:05 följande:

Helt ok med mig om ni har stänger att tillgå på plats med.

Bra att du är flexibel Bob.... gillas Skål!!
Svar på tråden Helkroppstråden