• ÄngDal

Helkroppstråden

straight arrow skrev 2014-10-21 22:13:17 följande:
    Om du inte känner igen henne från bilderna, så borde sättet hon skriver på vara bekant... så länge har hon inte varit borta.
    Haha, detta är en konspiration...hm, jag får läsa lite extra nog då och inte bara titta på bilderna och dregla Flört
  • NeedfulThings

Jag förstod vem det var efter första tackcitaten, och var helt säker efter läpparna. Men dom andra bilderna ser inte ut som henne så nu undrar jag lite ändå...

straight arrow skrev 2014-10-21 22:13:17 följande:
    Om du inte känner igen henne från bilderna, så borde sättet hon skriver på vara bekant... så länge har hon inte varit borta.
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

• ÄngDal
    Fröken35 skrev 2014-10-21 20:13:43 följande:
    Ett litet nyp vore inte helt fel..  
    Underbar bild, underbar tanke, underbar handling. Och det bästa är att ett nyp brukar leda till ett nyp Oskyldig
  • ÄngDal
    NeedfulThings skrev 2014-10-21 22:17:23 följande:

Jag förstod vem det var efter första tackcitaten, och var helt säker efter läpparna. Men dom andra bilderna ser inte ut som henne så nu undrar jag lite ändå...

Vi kan vara förvirrade ihop för jag är fortfarande osäker Cool...men inte för att det spelar någon som helst roll vem det är: faktum kvarstår att vi har att göra med en mycket fin och sexig kropp med fina bröst, snygg rumpa, söt mun och vackert hår.Hjärta

Ungefär som du, NT, med andra ord {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (Oops)
    Anonym (milf) skrev 2014-10-21 22:12:40 följande:

...en repris...

Hallå snygging
  • knocken60
    ...en repris...
    wow vilken läcker dress å kropp
    skild singel pappa
  • Noname00
    ...en repris...
    Jäklar va läcker du är , ålder?
    En härlig Milf
  • Mattias39
    ...en repris...
    God morgon!!
    Ingen dålig repris att vakna till...blev klarvaken direkt...snyggt!! Tungan ute