Helkroppstråden
Tycker du verkligen att det var så farligt? Jag har ju inte kränkt eller förudmjukat sig på något sätt. Tyckte bara dina bröst var fina och tänkte sexiga tankar.
Mina bilder blev anmälda och bort plockade så nu lämnar jag denna tråd
Ibland blir jag så trött på FL:s regler och framför allt folk som anmäler helt oskyldiga bilder. Kan inte ens några helt oskyldiga bilder på ett par bröst och en rumpa få ligga kvar på FL? Vad är det för fel på folk...?
Ja, självklart, men Moa hade lagt upp två bilder: en där hon satt i string/halvstring-trosor (tagen bakifrån) och en annan där hon var topless och hade hipstertrosor på sig.
Hon hade inte gått utöver de regler som gäller i tråden. Om det finns andra FL-regler som gäller, är dessa inte angivna här i alla fall.
Det var verkligen inga porrbilder och inte ett kön så långt ögat kunde nå. Sådana bilder gör inte FL till ett porrforum, men sex är en del av familjelivet också och då bör oskyldiga topless- och rumpbilder tillåtas även i det öppna forumet, eftersom de stängda trådarna, som är mer porriga, inte släpper in mer än en begränsad skara FL-are.
Om någon visar en blottad mus eller en kuk så förstår jag om den tas bort, men om även ett par bröst eller en rumpa ska raderas i puritansk anda så tycker jag att det gått för långt vad gäller FL:s prydhet.