Helkroppstråden
Kom precis hem från träningen, såååå skönt med en lång varm dusch Puss på er alla snyggingar!!
Kom precis hem från träningen, såååå skönt med en lång varm dusch Puss på er alla snyggingar!!
[quote=74263392][quote-nick]Anonym (Slave) skrev 2014-10-31 11:20:19 följande:[/quote-nick]
hahah förstår, är knappt själv i medelåldern men tekniken kom och sög med mig ner, lite av en nörd ^^
åh, skoja inte.. En väldigt sexig nörd.. Det måste ju vara right up there bland alla konstiga fantasier man någonsin haft.. Du måste få alla de andra nördarna att gå i självspin och autodestruera ju.. ;) (och ja, här ventilerar jag alla fördommar jag kan tänkas ha om folk som faktiskt förstår sig på teknik... :D)
Sjukt kul ju, jag var tvungen att googla aimbot.. Nu vet jag!
hahah förstår, är knappt själv i medelåldern men tekniken kom och sög med mig ner, lite av en nörd ^^
Tackar ;D Skönt med fina morgondagar, speciellt på en höst morgon ;)
haha ja, lite spratt i skallen lyckas man väl sätta på dom när dom inser att en brud har just ägt dom :P Blandade känslor mest har jag märkt dock, vissa arga och tycker de är pinsamt andra blir helt till sig i brallan ^^