• Anonym (Snäckan)

Helkroppstråden

Kom precis hem från träningen, såååå skönt med en lång varm dusch Puss på er alla snyggingar!!

• Newbe sept

[quote=74263392][quote-nick]Anonym (Slave) skrev 2014-10-31 11:20:19 följande:[/quote-nick]

hahah förstår, är knappt själv i medelåldern men tekniken kom och sög med mig ner, lite av en nörd ^^ 

åh, skoja inte.. En väldigt sexig nörd.. Det måste ju vara right up there bland alla konstiga fantasier man någonsin haft.. Du måste få alla de andra nördarna att gå i självspin och autodestruera ju.. ;) (och ja, här ventilerar jag alla fördommar jag kan tänkas ha om folk som faktiskt förstår sig på teknik... :D)

Sjukt kul ju, jag var tvungen att googla aimbot.. Nu vet jag!

• Newbe sept
    Anonym (Slave) skrev 2014-10-31 11:20:19 följande:

hahah förstår, är knappt själv i medelåldern men tekniken kom och sög med mig ner, lite av en nörd ^^ 

[quote=74263392][quote-nick]Anonym (Slave) skrev 2014-10-31 11:20:19 följande:[/quote-nick]

hahah förstår, är knappt själv i medelåldern men tekniken kom och sög med mig ner, lite av en nörd ^^

åh, skoja inte.. En väldigt sexig nörd.. Det måste ju vara right up there bland alla konstiga fantasier man någonsin haft.. Du måste få alla de andra nördarna att gå i självspin och autodestruera ju.. ;) (och ja, här ventilerar jag alla fördommar jag kan tänkas ha om folk som faktiskt förstår sig på teknik... :D)

Så här bra går det när jag försöker citera saker.... (Ovan)
  • Newbe sept
    Anonym (Snäckan) skrev 2014-10-31 11:34:06 följande:

Kom precis hem från träningen, såååå skönt med en lång varm dusch Puss på er alla snyggingar!!

En fantastisk morgon i tråden.. Kan inte för mitt liv förstå varför jag slutade titta in här.. :)
  • LoLs pappa
    Kom precis hem från träningen, såååå skönt med en lång varm dusch smile5.gif Puss på er alla snyggingar!!phpdovwnN50654.jpg
    Hoppas träningen gick bra, resultatet ser makalöst vackert ut...
    Ser mkt skönt ut med en lång varm dusch.
  • Anonym (Slave)
    Newbe sept skrev 2014-10-31 11:41:38 följande:

hahah förstår, är knappt själv i medelåldern men tekniken kom och sög med mig ner, lite av en nörd ^^

Så här bra går det när jag försöker citera saker.... (Ovan)
    haha ja, lite spratt i skallen lyckas man väl sätta på dom när dom inser att en brud har just ägt dom :P Blandade känslor mest har jag märkt dock, vissa arga och tycker de är pinsamt andra blir helt till sig i brallan ^^
  • stief84
    Anonym (Slave) skrev 2014-10-31 11:20:19 följande:

Tackar ;D Skönt med fina morgondagar, speciellt på en höst morgon ;)

Ja visst är det, och vad är inte härligare att få vila ögonen på än dig då. :)
  • Anonym (Slave)

oj jäklar! :O
    Hade med behövt duscha , får man joina? ;P
  • Newbe sept
    Anonym (Slave) skrev 2014-10-31 11:50:51 följande:

haha ja, lite spratt i skallen lyckas man väl sätta på dom när dom inser att en brud har just ägt dom :P Blandade känslor mest har jag märkt dock, vissa arga och tycker de är pinsamt andra blir helt till sig i brallan ^^

"Helt till sig i brallan" känslan kan jag sympatisera med.. ;) det är ju uppenbarligen inte vilken "brud" som helst som ägt dem..
  • Anonym (Kalle)

Vilken snygg kropp! Men har du inget duschdraperi?