• SegaMorsan

Helkroppstråden

Borkason skrev 2014-10-31 21:06:30 följande:

Tack o puss gumman ;)

Alltid bra bilder att se på :)
  • Anonym (Slave)

Härlig natt blev de iaf, Efter 4 månaders torka, Äntligen! :D  (bilden tagen från inatt, bjuder på den)
  • Anonym (Jane Doe)
    Anonym (kraey) skrev 2014-10-31 23:26:29 följande:
    Oj, så fin du är hela du! 
  • Anonym (Glenn)
    Anonym (Slave) skrev 2014-11-01 08:28:42 följande:

Härlig natt blev de iaf, Efter 4 månaders torka, Äntligen! :D  (bilden tagen från inatt, bjuder på den)

Underbart sexig!!
  • Newbe sept

Ser ut som ett trevligt hotelläventyr.. ;)

Avundsjuk, är bara förnamnet!
  • Påven Johanna
    Vad det någon du kände? Om inte så måste den karln ju ha trott att han dött och kommit till porrhimlen när den där synen uppenbarade sig framför honom. Han går nog runt och slår sig i ansiktet hela dagen idag, så överraskad och lyckligt lottad han uppenbarligen blev igår. 
  • Anonym (Slave)
    Anonym (Glenn) skrev 2014-11-01 08:46:45 följande:
    Underbart sexig!!
    Aw söt. Man tackar :D
    Newbe sept skrev 2014-11-01 09:08:14 följande:

Japp de va så sent och jag hade inte städat så hotell all in! , avis? varför detta? ;)
    Påven Johanna skrev 2014-11-01 09:12:47 följande:
    Vad det någon du kände? Om inte så måste den karln ju ha trott att han dött och kommit till porrhimlen när den där synen uppenbarade sig framför honom. Han går nog runt och slår sig i ansiktet hela dagen idag, så överraskad och lyckligt lottad han uppenbarligen blev igår. 
    Ne, de va inte någon jag kände, dock va de ingen kille i bilden, eller jo men han däcka så de va bara jag och en annan tjej, men de vart lika skönt de, fick dominera lite för engångskull. Lyckligt lottad? haha nu är du bara för snäll :)

• Påven Johanna
    Anonym (Slave) skrev 2014-11-01 09:18:59 följande:
    Aw söt. Man tackar :D
    Newbe sept skrev 2014-11-01 09:08:14 följande:

Japp de va så sent och jag hade inte städat så hotell all in! , avis? varför detta? ;)Ne, de va inte någon jag kände, dock va de ingen kille i bilden, eller jo men han däcka så de va bara jag och en annan tjej, men de vart lika skönt de, fick dominera lite för engångskull. Lyckligt lottad? haha nu är du bara för snäll :)

Herregud. Han somnade? Och missade allt? Ja, då slår han sig nog i ansiktet av helt andra skäl idag. 
  • Aros02
    Påven Johanna skrev 2014-11-01 09:12:47 följande:

Säkert! Men en kvinna i påveskrud som tar av sig lager för lager och till slut står i nåt sånt här, det skulle va coolt! Dags att göra en bildserie påven?
  • Anonym (Slave)
    Påven Johanna skrev 2014-11-01 09:22:26 följande:
    Herregud. Han somnade? Och missade allt? Ja, då slår han sig nog i ansiktet av helt andra skäl idag. 
    hahah, han va rätt så packad karln de sista, hans förlust :P