• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Allie)
    straight arrow skrev 2014-11-05 20:07:12 följande:

Härlig rumpa som alltid, Allie!

Tack snygging :)
  • Anonym (miss Decibel)
    Anonym (Norrlänningen) skrev 2014-11-05 20:26:21 följande:
    :)
    Tjena norrlänningen
    Försöka går alltid, men du misslyckades ganska hårt här. 
  • jompen6
    Fröken35 skrev 2014-11-05 19:25:47 följande:

Ni får en jeansröv ikväll, det får duga.   *upptagen kvinna*

--

Underbar jeansröv! Den bästa!
  • läppar
    Anonym (Feministisk Front) skrev 2014-11-05 18:06:07 följande:
    Utmärkt.

May your lips be sealed.
    Ja, eller hur.

Ja, jag skrev ju att jag skulle vara tyst! Vad var det som var oklart för dig?!?!

Dina med förresten, all 6 of them.
    Jajaja, jag vet att "dina 4 södra skulle vara förseglade
    om jag skulle flörta med dig".  Det är helt ok för mig.

Hälsa förresten de andra i fronten vid nästa manshatar-kafferep Tungan uteTungan uteTungan ute

Hahaha! Varje gång jag ser att det står feministisk front, så skrattar jag i flera
    minuter Solig Vem behöver kröken för att gå igång, när det finns manshatare som du att samtala med Skrattande  (please don´t go, honey)

Glöm inte orgasmerna och gemensamhetskänslan när ni för vilken gång i ordningen läser högt ur scum-manifestet Skål (smått rödtjutspåverkade alla 3) Skål

Har ni koftorna på då med, eller kör ni helt näck? Glad
    (funderar nämligen på att ta med kameran) 

{#emotions_dlg.flower}

• Anonym (Allie)
    Anonym (Norrlänningen) skrev 2014-11-05 20:26:21 följande:

:)

Ojojoj det här var ju alldeles fantastiskt, vilken jävla kropp du har! Underbart!
  • Anonym (Feministisk Front)
    läppar skrev 2014-11-05 20:57:48 följande:
    Uppför dig som en riktig man nu och inte som en liten barnrumpa, gullefjun.

Ingen anledning att du gör det här mer pinsamt för dig än det redan är.
  • Fröken35
    Mindre skitsnack och fler bilder tack! 
  • Fröken35

Jag kör en påklädd repris och hoppas på att fler hakar på mitt udda (?) tema som åtminstone jag tycker om.  *känner mig lite ego ikväll*
    ...

• läppar
    Anonym (Feministisk Front) skrev 2014-11-05 21:06:15 följande:
    Uppför dig som en riktig man nu och inte som en liten barnrumpa, gullefjun.

Ingen anledning att du gör det här mer pinsamt för dig än det redan är.
    Tungan ute ja, gullefjun "lovaj att vaja snäll ponke" så att fronten blir nöjd  Tungan ute

Haha, är det så - du, jag tänkte faktiskt nyss på samma fast tvärtom {#emotions_dlg.flower}

Äsch, jag vet att du innerst inne, och även ytterst ute - känner dig högst smickrad av att jag fortfarande bemödar mig att bemöta när den lilla hunden envisas med att fortsätta bjäfsa mot den stora.

Är du klar nu, eller finns det månne mer bjäfs från var det där kom ifrån? Kyss
    (jag tror att jag börjar bli förälskad i dig)  {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}

(ok, lite smått iaf - vi ska inte överdriva här)