• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Pillare
    Fröken35 skrev 2014-11-05 21:19:25 följande:

Mindre skitsnack och fler bilder tack! 

Precis!
  • Anonym (Allie)
    Fröken35 skrev 2014-11-05 21:22:19 följande:

Jag kör en påklädd repris och hoppas på att fler hakar på mitt udda (?) tema som åtminstone jag tycker om.  *känner mig lite ego ikväll*

...

Men du är så Snygg! Jag körde också påklädd tidigare idag. Innan jag...klädde av mig igen :D puss på dig snygging!
  • Fröken35
    Anonym (Allie) skrev 2014-11-05 21:34:20 följande:
    Men du är så Snygg! Jag körde också påklädd tidigare idag. Innan jag...klädde av mig igen :D puss på dig snygging!
    Puss på dig med sexy babe!! :D  Hjärta
  • läppar
    Fröken35 skrev 2014-11-05 21:19:25 följande:
    Mindre skitsnack och fler bilder tack! 
    Men fjonten vägjaj ju att sluta med sin FL-maktgoja Drömmer

För de som, (ev.) ännu inte vet vad hon vill:

Det här är precis det hon vill. (att tråden kommer av sig genom att hon inte slutar provocera)
    Hon när enligt mig en utopisk dröm om ett matriarkat, samt en värld utan HKT.
    (möjligen mumma för henne med en HKT med bara män - men då ska det BARA finnas den med män, och ingen annan - så kan hon sitta och känna makt när killarna visar upp sig för den maktgalna tjejen med sin dröm om ett matriarkat)

Det är därför hon skrev att det är "underbart att det finns så många stiliga män att titta på. Mums" (inte som ett svar på något, utan helt från ingenstans)
    Därför att hon, som så många andra feminister, bara är ute efter att fortsätta hata männen för att "kvinnan ständigt o jämt är objekt o mannen subjekt".

Tillber var kväll sin lika förvirrade Avschyrmän, där den galne ledaren sitter på en plansch på väggen i fjontens flickrum fullt av manshatar"litteratur".

• Fröken35
    läppar skrev 2014-11-05 21:49:03 följande:
    Men fjonten vägjaj ju att sluta med sin FL-maktgoja Drömmer

För de som, (ev.) ännu inte vet vad hon vill:---
    Ursäkta, jag var tvungen att tvätta katten och se målarfärgen torka på min vägg................................................................................................................................................
  • läppar
    Fröken35 skrev 2014-11-05 21:53:32 följande:
    Ursäkta, jag var tvungen att tvätta katten och se målarfärgen torka på min vägg................................................................................................................................................
    Ok, great Solig
  • Anonym (Allie)

Får se om denna också blir felvänd. Skulle inte förvåna mig ;)
  • xxxxBOYxxxx

Nu har man spanat den här tråden ett tag och alla bjuder på så härliga bilder så nu kan man ju inte vara sämre själv ;)

• Zack
    Fröken35 skrev 2014-11-05 21:22:19 följande:

Jag kör en påklädd repris och hoppas på att fler hakar på mitt udda (?) tema som åtminstone jag tycker om.  *känner mig lite ego ikväll*
    ...

Riktigt jäkla grant. Hade varit svårt att slita blickarna från på jobbet kan jag lugnt säga ;)