Helkroppstråden
Myser lite med mina glasögon innan läggdags...
Hm kanske man skulle ta och bli lärare... Ni vet den där stränga med pekpinnen och allt!
Godnatt
Myser lite med mina glasögon innan läggdags...
Hm kanske man skulle ta och bli lärare... Ni vet den där stränga med pekpinnen och allt!
Godnatt
Varit nåt fel på min app, nu kom jag in igen!
Fy, dör ju lite över era bilder...
Gonatt,-)
Gomorron kära vänner ;) Hoppas ni får en härlig dag :)
I och med att ni "alla" är så snygga i den här tråden, så tänkte jag passa på att introducera mig själv...
Den här tråden har ständigt varit i topp sedan lång tid tillbaka och samtidigt har tråden varit mig ett nöje att se på vad gäller alla roliga, knasiga, skumma, snygga, porriga inlägg bla bla bla....
Men jag med flera tycker att det är nog nu, det är nog nu med det förtryck som finns hos de som förespråkar ett upprätthållande utav reglerna, det är nog nu att moderatorer på FL-pajkastning blir betalda för att upprätthålla en snedvriden atmosfär där enbart PK-tanter, havande mödrar, de som ställer sig i linje enbart för att de är rädda att göra fel, samt SD-muppar som inte ens har besvärat sig att ge sig in i problematiken.... (Självklart förstår jag att dessa är styrda utav chefer som inte vet bättre)
Så länge inte [email protected] besvärar sig att besvara dessa typer av frågor/problem, så kommer denna tråd att besväras med en del obekväma bilder f om 20/11, till att börja med.
Slutsatsen är att de som enbart rättar in sig i ledet är de som blir bestraffade, inom en tid där de oskyldiga blir skyldiga...
I och med att ni "alla" är så snygga i den här tråden, så tänkte jag passa på att introducera mig själv...
Den här tråden har ständigt varit i topp sedan lång tid tillbaka och samtidigt har tråden varit mig ett nöje att se på vad gäller alla roliga, knasiga, skumma, snygga, porriga inlägg bla bla bla....
Men jag med flera tycker att det är nog nu, det är nog nu med det förtryck som finns hos de som förespråkar ett ?upprätthållande utav reglerna?, det är nog nu att moderatorer på FL-pajkastning blir betalda för att upprätthålla en snedvriden atmosfär där enbart PK-tanter, havande mödrar, de som ställer sig i linje ?enbart för att de är rädda att göra fel?, samt SD-muppar som inte ens har besvärat sig att ge sig in i problematiken.... (Självklart förstår jag att dessa är styrda utav chefer som inte vet bättre)
Så länge inte [email protected] besvärar sig att besvara dessa typer av frågor/problem, så kommer denna tråd att besväras med en del ?obekväma? bilder f om 20/11, till att börja med.
Slutsatsen är att de som enbart rättar in sig i ledet är de som blir bestraffade, inom en tid där de oskyldiga blir skyldiga...
Tittade in många fina bilder
Bidrar själv här med en
Åå så fantastiskt härlig och snygg du är!
Solat och tränat....