Helkroppstråden

[quote=74334261][quote-nick]tilde1 skrev 2014-11-13 16:37:14 följande:[/quote-nick][/quote]
Snyggt!
[quote=74334261][quote-nick]tilde1 skrev 2014-11-13 16:37:14 följande:[/quote-nick][/quote]
Snyggt!
Vilken snygging!
Fått fetish för tatueringar. Så nu får ni visa dem alla snygga killar i tråden..
Puss
Vi gör såhär tycker jag (Till FL).
Jag får säga och tycka vad jag vill, likt "yttrandrefriheten" som egentligen består här på FL-forum, och ni accepterar det jag säger utan villkor som gäller för min egen del.
Jag vet att det är orättvisa villkor, men samtidigt måste vi även vara självkritiska och inse att ni har ställt orimliga krav gentemot era egna spök-fiender....
20/11 kvarstår. Koppla in Säpo om ni nu vill (som om de skulle bry sig), polisen om ens de...
Kom igen nu.. Nu lever vi inom ett fritt samhälle där vi alla har rätt att yttra sina egna åsikter, även inom privata forum som befinner sig ute på det publika nätet .
Jag förstår att ni har stora problem med troll, jag förstår att ni har problem med er egen framtid om ni så blodlustat ger er på "troll" som mig . Prata istället med mig så kommer vi finna en lösning!