• nr58

Helkroppstråden

Anonym (?? 4) skrev 2014-11-13 21:50:59 följande:
    ...I din röv?
    Nein, på fingret serdu...

• Newbe sept
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-11-13 18:18:00 följande:

God afton alla snyggingar

Får en alltid att vakna till! ;)
  • Newbe sept
    Anonym (Frugan) skrev 2014-11-13 20:20:38 följande:

Vill bara säga tack till alla er killar och tjejer, långa, korta, runda, smala, stora o små! Smaken är som baken så därför vill jag bjuda på en bild på min från kvälls doppet! :) Kram på er!

Så blev kvällen lika bra som morgonen! :D
  • Linda2
    Jonte71 skrev 2014-11-13 21:11:47 följande:
    Japp, jag drömde om dig och hur härligt du var att ha nära samt hur smidig du var i dina rörelser!

Jag gillar att utforska vart tjejen/kvinnan reagerar på min beröring, med mina händer, kropp eller läppar! Gillar att känna hur hon reagerar.

Nej du vet inte men du får väll skicka PM om du vill testa om jag kan ge det du gillar!

Har du något tips på vad du njuter av?
    Det låter  trevligt att du drömde om mig.
    Jag vet vad dom flesta killar gillar men du kan ju skilja dig från mängden.
    Hade jag inte haft en kille så kanske jag hade sickat ett pm till dig  och berättat om hur jag vill ha det i sänghalmen.
    Jag äskar att bli slickad mellan benen   

• Anonym (Jossan)
    nr58 skrev 2014-11-13 21:57:25 följande:
    Nein, på fingret serdu...

E det du gullefjun?

tycker mig känna igen "tugget" ;)
  • jompen6
    Fröken35 skrev 2014-11-13 21:37:45 följande:

Tack Jompen. Det värmer ska du veta. 

Du gör mig völdigt varm och (stor) så fort jag ser dig!
  • Jonte71
    Linda2 skrev 2014-11-13 22:04:13 följande:
    Det låter  trevligt att du drömde om mig.
    Jag vet vad dom flesta killar gillar men du kan ju skilja dig från mängden.
    Hade jag inte haft en kille så kanske jag hade sickat ett pm till dig  och berättat om hur jag vill ha det i sänghalmen.
    Jag äskar att bli slickad mellan benen   
    PM:a kan man göra ändå, trigga varandra att fantisera!

Jag vet inte om jag skiljer mig från andra män, har inte någon erfarenhet av män i sänghalmen då jag går igång på kvinnor!Tungan ute

Det jag vet att jag går igång på är känslan att ge en kvinna njutning så att hon kommer, lättare att känna av henne om jag slickar än om jag penetrerar henne för då njuter jag så mycket själv. Sex är bäst om båda njuter så ge och få är min melodi!
  • Fröken35
    Borkason skrev 2014-11-13 21:56:39 följande:
    Alltså, du anar inte vilken vacker fot jag fick RAKT framför ansiktet ikväll, när jag var yoga :D Himla fin, otroligt slät hud, söta små tår, nätt och smal... Tänk om den unga kvinnan hade anat att hon var granne med en fotälskare XD

Haha, hoppas du tog hand om dig själv ordentligt när du kom hem så snygging. :) 

Ps. Tack för bilden igår. ;)  Byteshandel gillar jag. Puss

jompen6 skrev 2014-11-13 22:10:14 följande:
    Du gör mig völdigt varm och (stor) så fort jag ser dig!
    ohh, hur varm då Jompen? 
  • jompen6

Jag blir sjukt het och varm när kag ser din sexiga kropp! Vill ju bara se mer av dig dig hela tiden!

Fröken35 skrev 2014-11-13 22:18:35 följande:

Haha, hoppas du tog hand om dig själv ordentligt när du kom hem så snygging. :) 

Ps. Tack för bilden igår. ;)  Byteshandel gillar jag. Puss

ohh, hur varm då Jompen? 

• Fröken35
    jompen6 skrev 2014-11-13 22:44:15 följande:

Jag blir sjukt het och varm när kag ser din sexiga kropp! Vill ju bara se mer av dig dig hela tiden!

Du får gärna bidra med en bild så jag vet vem som blir så varm av mig och mina bilder. {#emotions_dlg.flower}