-
Nein, på fingret serdu...Anonym (?? 4) skrev 2014-11-13 21:50:59 följande:...I din röv?
-
Får en alltid att vakna till! ;)Anonym (Nyvaken) skrev 2014-11-13 18:18:00 följande:
God afton alla snyggingar
-
Så blev kvällen lika bra som morgonen! :DAnonym (Frugan) skrev 2014-11-13 20:20:38 följande:
Vill bara säga tack till alla er killar och tjejer, långa, korta, runda, smala, stora o små! Smaken är som baken så därför vill jag bjuda på en bild på min från kvälls doppet! :) Kram på er!
-
Det låter trevligt att du drömde om mig.Jonte71 skrev 2014-11-13 21:11:47 följande:Japp, jag drömde om dig och hur härligt du var att ha nära samt hur smidig du var i dina rörelser!
Jag gillar att utforska vart tjejen/kvinnan reagerar på min beröring, med mina händer, kropp eller läppar! Gillar att känna hur hon reagerar.
Nej du vet inte men du får väll skicka PM om du vill testa om jag kan ge det du gillar!
Har du något tips på vad du njuter av?
Jag vet vad dom flesta killar gillar men du kan ju skilja dig från mängden.
Hade jag inte haft en kille så kanske jag hade sickat ett pm till dig och berättat om hur jag vill ha det i sänghalmen.
Jag äskar att bli slickad mellan benen
-
E det du gullefjun?nr58 skrev 2014-11-13 21:57:25 följande:Nein, på fingret serdu...
tycker mig känna igen "tugget" ;) -
Du gör mig völdigt varm och (stor) så fort jag ser dig!Fröken35 skrev 2014-11-13 21:37:45 följande:
Tack Jompen. Det värmer ska du veta.
-
PM:a kan man göra ändå, trigga varandra att fantisera!Linda2 skrev 2014-11-13 22:04:13 följande:Det låter trevligt att du drömde om mig.
Jag vet vad dom flesta killar gillar men du kan ju skilja dig från mängden.
Hade jag inte haft en kille så kanske jag hade sickat ett pm till dig och berättat om hur jag vill ha det i sänghalmen.
Jag äskar att bli slickad mellan benen
Jag vet inte om jag skiljer mig från andra män, har inte någon erfarenhet av män i sänghalmen då jag går igång på kvinnor!
Det jag vet att jag går igång på är känslan att ge en kvinna njutning så att hon kommer, lättare att känna av henne om jag slickar än om jag penetrerar henne för då njuter jag så mycket själv. Sex är bäst om båda njuter så ge och få är min melodi! -
Borkason skrev 2014-11-13 21:56:39 följande:Alltså, du anar inte vilken vacker fot jag fick RAKT framför ansiktet ikväll, när jag var yoga :D Himla fin, otroligt slät hud, söta små tår, nätt och smal... Tänk om den unga kvinnan hade anat att hon var granne med en fotälskare XD
Haha, hoppas du tog hand om dig själv ordentligt när du kom hem så snygging. :)
Ps. Tack för bilden igår. ;) Byteshandel gillar jag. Puss
ohh, hur varm då Jompen?jompen6 skrev 2014-11-13 22:10:14 följande:Du gör mig völdigt varm och (stor) så fort jag ser dig! -
Jag blir sjukt het och varm när kag ser din sexiga kropp! Vill ju bara se mer av dig dig hela tiden!
Fröken35 skrev 2014-11-13 22:18:35 följande:Haha, hoppas du tog hand om dig själv ordentligt när du kom hem så snygging. :)
Ps. Tack för bilden igår. ;) Byteshandel gillar jag. Puss
ohh, hur varm då Jompen?
-
Du får gärna bidra med en bild så jag vet vem som blir så varm av mig och mina bilder.jompen6 skrev 2014-11-13 22:44:15 följande:
Jag blir sjukt het och varm när kag ser din sexiga kropp! Vill ju bara se mer av dig dig hela tiden!