Anton Chigurh skrev 2014-11-27 09:23:35 följande:
Vad i HELVETE !!!
Jag har inte kritiserat någon, Lind, jag har definitivt inte luftat någon NEGATIV åsikt, det enda jag sa var att, citat :
"Jag får en viss association till Svansjön här !!! " slut citat,
Hur fan du får det till att jag kritiserar postaren NEGATIVT...det övergår mitt förstånd. Jag har nyligen varit och tittat på Svansjön, i RYSK uppsättning, med ryska dansare (inget jag kommer erkänna öppet dock. Anton Chigurh tittar inte på balett....! ) och jag har redovisat i en annan tråd att jag.....blev fascinerad, låt oss hålla vid det, av att du ju för böveln såg HELA JÄVLA PAKETET på dom manliga dansarna, en fascination som jag fått lida för så det räcker redan, jag fick en redig skopa ovett av min

kvinna

eftersom jag talat om för henne att min största behållning av baletten var att jag tänkte på henne under tiden. Och nu tror hon att jag satt och glodde dom manliga dansarna i skrevet under hela förbannade föreställningen. Så det så....
Hon (min

kvinna

) har nämligen en kropp och ett utseende som vida överstiger samtliga kvinnliga dansöser i baletten så jag satt bara och var sådär lyckligt belåten med att ha den mest underbara kvinna som gud har skapat. Men jag kunde inte låta bli att fascineras av paketen som visades upp eftersom dom manliga dansarna hade lika trånga kalsonger som "Välutrustad" på bilden nedan. Vita förvisso, men lika trånga.
Och därför skrev jag som jag gjorde, hur i helvete du, Lind, får det till nåt negativt. Det begriper jag inte. Men så är jag också trög av naturen. Typ.
Jag tycker nog att "Välutrustad" ser ut att ha ett fint paket....
Kram //Anton
Det var inte det inlägget jag hade i åtanke som du skrivit.
Å andra sidan verkar du vara en jäkla härlig man med god humor då inlägget fick mig att skratta väldigt mycket! :D
Tack till det! :)