• jögga06

Helkroppstråden

Anonym (NT) skrev 2014-11-27 18:53:55 följande:
    Det gör jag så gärna! Man ska väl vara så givmild man kan i denna dystra värld Solig
    Hahaha det är sant. Om man har något vackert, varför inte visa upp det så blir ju någons dag lite ljusare!
  • Pillare
    Anonym (NT) skrev 2014-11-27 19:10:48 följande:

Men om vi säger såhär. Det man upplever här är att ni män gillar alla kvinnors kroppar. Så då tar man inte åt sig lika mycket av komplimangerna, man vill ju känna sig liiite speciell iallafall

Vi gillar väl inte ALLA kvinnors kroppar, och visst inte på samma nivå. Vissa gillar vi mer, vissa mindre, vissa inte alls. Vi vill dock inte säga om vi inte gillar, utan vi ör bara tysta. Oftast.
  • Anonym (Ny i tråden)
    Memorex89 skrev 2014-11-27 11:41:36 följande:

phpwZRJ8E77710.jpg

"Ny i tråden" den är för dig ;)

Tack för den ;)

Nu kan jag sova sött inatt ;)
  • Memorex89
    Anonym (Ny i tråden) skrev 2014-11-27 19:26:35 följande:

Tack för den ;)

Nu kan jag sova sött inatt ;)

vill du ha mer? ;)
  • Anonym (Ny i tråden)
    Memorex89 skrev 2014-11-27 14:39:57 följande:
    vill du ha mer? ;)
    Självklart ;)
  • Memorex89
    Anonym (Ny i tråden) skrev 2014-11-27 19:59:57 följande:

Självklart ;)

Då ska jag ordna det åt dig vackra kvinna ;)
  • Anonym (Fin)
    jögga06 skrev 2014-11-27 12:57:49 följande:
    Makalöst fina bröst!
    Härligt att folk verkar uppskatta även hängtuttar!
  • Anonym (NT)
    Cyanide84 skrev 2014-11-27 19:15:09 följande:
    Det är för att många är ju skitsnygga. Men ska inte förneka att du är toppen av eliten utan tvekan med din perfekt svarvade kropp. ;)
    Haha tack tack Flört
    Pillare skrev 2014-11-27 19:24:36 följande:
    Vi gillar väl inte ALLA kvinnors kroppar, och visst inte på samma nivå. Vissa gillar vi mer, vissa mindre, vissa inte alls. Vi vill dock inte säga om vi inte gillar, utan vi ör bara tysta. Oftast. smile1.gif
    Men nästan alla Flört Haha, ok alla killar här gillar inte allt som läggs upp, men visst finns det dom vars typ verkar vara just "kvinna" Drömmer

• Pillare
    Anonym (NT) skrev 2014-11-27 20:17:25 följande:

Haha tack tack Men nästan alla Haha, ok alla killar här gillar inte allt som läggs upp, men visst finns det dom vars typ verkar vara just "kvinna"

Hahaha... ja, det finns visst såna.
  • Cyanide84
    Anonym (NT) skrev 2014-11-27 20:17:25 följande:

Haha tack tack Men nästan alla Haha, ok alla killar här gillar inte allt som läggs upp, men visst finns det dom vars typ verkar vara just "kvinna"

Så lite så snygginG.

Jag tycker att kvinnokroppen är snygg i sig så därför blir det lätt så att alla är snygga här. Men sen för det lilla extra berömmet så får man lära känna kvinnan och se om hon är helt vacker rakt igenom så att säga. O det får man oftast inte här.

Du tex har alltid haft en vänlighet i finns inlägg vilket genast gör dig mer attraktiv och extra vacker. Sen om det är så irl är svårt att veta men jag tippar på det. Stor kram snygging!