• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Aros02
    Fröken36 skrev 2014-12-04 22:46:23 följande:

Äsch, jag sätter på mig kläder och går och lägger mig istället...ingen som vill göra mig s(n)ällskap...  

Jodå har satt dubbdäck på min Kawasaki ninja å där på ett litet nafs!..
  • Anonym (Ny i tråden)
    Fröken36 skrev 2014-12-04 16:46:38 följande:

Vart är alla snygga killar att vila ögonen på innan läggdags och "isängenmys"?

I just have a friendly pussy
    Du ser riktigt fin ut :)
  • Tom Araya
    Anonym (89a) skrev 2014-12-04 17:14:20 följande:

Lägger upp en bild nu, (Ny i tråden) Oskyldig

Grymt läckert! Skål Flört
  • Pillare
    Anonym (Ny i tråden) skrev 2014-12-04 22:54:04 följande:

Tack för bilden :)

Du ser jättefin ut :)

Bara för att du lade in en bild lägger jag in en men inte på brösten. Tog den på stranden idag.

God kväll på er allihopa :)

Var det soligt idag??

Men du, du får ju inte klaga. Du har en fin kropp.
  • Aros02
    Anonym (NT) skrev 2014-12-04 22:53:35 följande:

Det är ju bara när du kritiserar mig (och typ ingen annan) som det blir stolligheter

Ja precis, du har hajat varför jag inte kommenterar dina bilder längre!.. ;)

Sen är jag inte en som står snällt i kö, jag vill hitta nya och andra vägar om du förstår vad jag menar. Om du inte förstår så gör det inget.
  • Fröken36
    Aros02 skrev 2014-12-04 22:54:38 följande:
    Jodå har satt dubbdäck på min Kawasaki ninja å där på ett litet nafs!..
    Det var tamejfan på tiden! Klär av mig igen då och inväntar en läcker och pussredo Aros. Kyss
  • Fröken36
    Anonym (Ny i tråden) skrev 2014-12-04 22:55:19 följande:
    Du ser riktigt fin ut :)
    Tack detsamma. :) 
  • Anonym (NT)

Eller så slutar du kritisera istället, så hemskt mycket trevligare ;)

Aros02 skrev 2014-12-04 22:59:33 följande:
    Ja precis, du har hajat varför jag inte kommenterar dina bilder längre!.. ;) Sen är jag inte en som står snällt i kö, jag vill hitta nya och andra vägar om du förstår vad jag menar. Om du inte förstår så gör det inget.

• Aros02
    Anonym (NT) skrev 2014-12-04 23:11:31 följande:

Eller så slutar du kritisera istället, så hemskt mycket trevligare ;)

Så här fungerar jag NT så du vet, dansar inte efter någons pipa, är alldeles för egensinnig för det! ;)
  • Anonym (Ny i tråden)
    Pillare skrev 2014-12-04 17:57:37 följande:
    Var det soligt idag??

Men du, du får ju inte klaga. Du har en fin kropp. smile1.gif
    Ja, här är det riktigt soligt och varmt. Befinner mig såklart inte i Sverige utan är på semester.

Tack men nöjd är jag definitivt inte men kanske blir så småningom :)