• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • LostInTranslation
    Anonym (NT) skrev 2014-12-05 08:03:28 följande:

Gör ett nytt försök! Lucka 5 Glad

Ahhh.... sicken härlig fredag!! Du är snygg som stryk juh NT haha.... Ansiktet mot golvet bakom lucka 24 kanske??
  • LostInTranslation
    Anonym (Lurkerfia) skrev 2014-12-05 06:48:21 följande:
    Greyhound låter trevligare. Så länge det inte är bussen som avses.

Inte så illa du heller, får jag säga.
    Tänkte definitivt inte på bussen. Fint under är alltid nice!! TGIF!!Kyss
  • Anonym (Lurkerfia)
    Aros02 skrev 2014-12-04 21:39:55 följande:
    Ökenröv? Nää, tycker du mer ser ut som en smäcker ökengasell!
    Åh, denna hade ju jag missat! Tack!
  • Aros02
    Fröken36 skrev 2014-12-04 23:17:28 följande:

Självklart, men jag sover naken men gentlekvinna som jag är virar jag in mig i täcket så pussas vi så länge du vill. 

Du Fröken det här med att du skulle linda in din fina kropp likt en fjärilskokong/mumie av feluppfattad hänsyn till att jag skulle vara en pryd gosse.. Nej nej nej det är att gå för långt på alla sätt och vis!.. Jag befriar dig från dina gentlekvinnefasoner!

Nej väl i horisontellt läge ska så mycket hud som möjligt möta hud, nåt annat är naturligtvis inte att tänka på! :)
  • Aros02
    Anonym (Lurkerfia) skrev 2014-12-05 10:30:31 följande:

Dagens under

En följetong??
  • Anonym (Lurkerfia)
    LostInTranslation skrev 2014-12-05 10:38:29 följande:
    Tänkte definitivt inte på bussen. Fint under är alltid nice!! TGIF!!Kyss
    Alltid mer nice att vara utan. Trevlig helg!
  • Anonym (Lurkerfia)
    Aros02 skrev 2014-12-05 13:13:11 följande:
    En följetong??
    Haha, ja... Kanske det, kanske det.
  • Anonym (Morgon)
    Anonym (Lurkerfia) skrev 2014-12-05 10:30:31 följande:

Dagens under

Vacker kropp..
  • Fröken36
    Aros02 skrev 2014-12-05 13:03:04 följande:

Du Fröken det här med att du skulle linda in din fina kropp likt en fjärilskokong/mumie av feluppfattad hänsyn till att jag skulle vara en pryd gosse.. Nej nej nej det är att gå för långt på alla sätt och vis!.. Jag befriar dig från dina gentlekvinnefasoner!

Nej väl i horisontellt läge ska så mycket hud som möjligt möta hud, nåt annat är naturligtvis inte att tänka på! :)

Goding där, jag kan ha ena benet och ena armen utanför täcket som en kompromiss eller så kryper du in under täcket så gör vi dubbelkokong. :)
    I just have a friendly pussy