• kanalltidblibättre

Helkroppstråden

Anonym (NT) skrev 2014-12-08 22:26:01 följande:
    Du är en så snäll tjej du, tack snälla för dina fina ord Glad

Saken är den att ja jag använder inte bekräftelsen jag får i tråden för att må bra, som vissa verkar tro. Jag vill bara vara här för att sprida glädje, inget annat. Men stör jag folk sprider jag ju inte glädje, utan tvärtom. Och att jag alltid hamnar i diskussioner gör att jag känner mig lite bortgjord. Så ja, nu nöjer jag mig med att titta på er andra fina Solig
    Men att vi som inte klagat på dig inte får våra luckor är inte schysst! Det är ju kollektiv bestraffning! :)

Kom igen nu NT show us what you got!
  • Pillare

[quote=74488715][quote-nick]Anonym (Clementin) skrev 2014-12-08 22:23:49 följande:[/quote-nick][/quote]

Älskar din form, Clementin

• Aros02

Du är en så snäll tjej du, tack snälla för dina fina ord

Saken är den att ja jag använder inte bekräftelsen jag får i tråden för att må bra, som vissa verkar tro. Jag vill bara vara här för att sprida glädje, inget annat. Men stör jag folk sprider jag ju inte glädje, utan tvärtom. Och att jag alltid hamnar i diskussioner gör att jag känner mig lite bortgjord. Så ja, nu nöjer jag mig med att titta på er andra fina

Men snälla NT, försök nu att se proportionerna med lite perspektiv!!

Du stör någon enstaka pajas och gläder resten inklusive mig själv!

Ska du låta denna pajas förstöra din kalender för oss andra??
  • Anonym (Notthegrinch)
    Du är en så snäll tjej du, tack snälla för dina fina ord Glad

Saken är den att ja jag använder inte bekräftelsen jag får i tråden för att må bra, som vissa verkar tro. Jag vill bara vara här för att sprida glädje, inget annat. Men stör jag folk sprider jag ju inte glädje, utan tvärtom. Och att jag alltid hamnar i diskussioner gör att jag känner mig lite bortgjord. Så ja, nu nöjer jag mig med att titta på er andra fina Solig
    Hej alla fina i allmänhet och NT i synnerhet. Lyssna inte på han som försöker förstöra julglädjen.

• Adam018
    Anonym (Lurkerfia) skrev 2014-12-08 19:56:51 följande:
    Haha, svårt att åstadkomma när både du och jag är anonyma. smile5.gif
    trodde du va listig men jag kanske hade feel :P
  • Anton Chigurh
    heartbeat.gifCelines Essenceheartbeat.gif skrev 2014-12-08 10:49:53 följande:
    Dax att logga ut...men jag lämnar kvar en liten rumpa...

Gumman.......Hjärta
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    ...å ni är så många fler Damerotroligt vackra Damer, som förtjänar komplimanger ni också, men jag måste ha min skönhetssömn nu, så jag ber att få åter komma. 

Ni ÄR fina som fan. NT inte minst...Solig
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Påven Johanna
    Anton Chigurh skrev 2014-12-09 01:41:20 följande:
    ...å ni är så många fler Damer, otroligt vackra Damer, som förtjänar komplimanger ni också, men jag måste ha min skönhetssömn nu, så jag ber att få åter komma. 

Ni ÄR fina som fan. NT inte minst?Solig
    "Ja, du får komma hur många gånger du vill", svarar jag åt Celine som inte verkar vara här. 
  • Underhill

Du är en så snäll tjej du, tack snälla för dina fina ord

Saken är den att ja jag använder inte bekräftelsen jag får i tråden för att må bra, som vissa verkar tro. Jag vill bara vara här för att sprida glädje, inget annat. Men stör jag folk sprider jag ju inte glädje, utan tvärtom. Och att jag alltid hamnar i diskussioner gör att jag känner mig lite bortgjord. Så ja, nu nöjer jag mig med att titta på er andra fina

Tror vi är fler som blir glada än tvärtom du :)...bilder kan ju delas på många sätt iofs. Förstår dig dock...synd på d fina bilderna :(
    E vi överens så kör vi
  • Underhill
    Anonym (Baralillajag) skrev 2014-12-08 22:11:45 följande:

Dags för duschen!

mm...härliga härligheter att tvåla in :)
    E vi överens så kör vi