• divine2401

Helkroppstråden

Fröken36 skrev 2014-12-09 17:34:19 följande:

. Finns på IKEA, de lite dyrare sängarna. Flört

Vänta, det här skämtet kan vi ta ytterligare ett steg! Kommer sängen från IKEA med två lika estetiskt tilltalande dunkuddar? Ba dum tss!Cool (Följt av stående ovationer) 
  • Borkason
    Anonym (Miss) skrev 2014-12-09 17:42:46 följande:
    Haha, ja det kanske går att ordna
    Me like ;)
  • Fröken36
    divine2401 skrev 2014-12-09 17:52:36 följande:
    Vänta, det här skämtet kan vi ta ytterligare ett steg! Kommer sängen från IKEA med två lika estetiskt tilltalande dunkuddar? Ba dum tss!Cool (Följt av stående ovationer) 
    Det syns väl på bilden att de två kuddarna är identiska. Solig ..

• Anonym (NT)
    Anton Chigurh skrev 2014-12-09 01:41:20 följande:
    ...å ni är så många fler Damer, otroligt vackra Damer, som förtjänar komplimanger ni också, men jag måste ha min skönhetssömn nu, så jag ber att få åter komma. 

Ni ÄR fina som fan. NT inte minst...Solig
    Tack snälla Solig Ni är ett rackarns fint och godhjärtat par du och Celine!
  • Anonym (NT)
    Aros02 skrev 2014-12-09 09:10:35 följande:
    En sak till NT vad gäller att hamna i diskussioner..
    Skrev ju nån kommentar till dig för ett tag sen som verkar ha fastnat hos dig..
    Den var faktiskt bara ett försök att fånga din uppmärksamhet!.. Du vet i brist på annat får man ta till lite fula trix!.. Det där var ett sånt. Pinsamt men icke desto mindre sant, haha! ;)

I övrigt är det ju inte värt att gå i klinsch med folk som inte gillar en eller vad man gör. Har ju själv fått smäll på fingrarna av dig med linjal ett par gånger så jag vet att du kan och jag har sett dig platta till de som förtjänar det. Men i längden förlorar man på sånt. Bättre att inte befatta sig med det och fokusera på positivt!

Sådärja det var ett försök att tvätta mig ren från synd och skuld om jag skulle haft nån påverkan.

Kör på NT och glöm inte att ta igen förlorade luckor! :)
    Jag är inte sån som person att jag kan rycka på axlarna åt dumma kommentarer och inte säga något. Jag blir uppriktigt ledsen och hade inte kunnat hänga här överhuvudtaget om detta inte var en feelgood-tråd. Jag gör mitt bästa för att alltid vara snäll och trevlig mot folk, både online och irl. Så jag är inte van vid att folk beter sig så mot mig.
  • Anonym (NT)

Tack allihopa ni som skrivit så fina saker till mig, det uppskattar jag verkligen Hjärta

• Borkason
    Anonym (NT) skrev 2014-12-09 18:59:45 följande:

Tack allihopa ni som skrivit så fina saker till mig, det uppskattar jag verkligen Hjärta

Puss till dina vackra fötter ;)
  • Pillare
    Anonym (NT) skrev 2014-12-09 18:59:45 följande:

Tack allihopa ni som skrivit så fina saker till mig, det uppskattar jag verkligen

• Aros02
    Anonym (NT) skrev 2014-12-09 18:57:55 följande:

Jag är inte sån som person att jag kan rycka på axlarna åt dumma kommentarer och inte säga något. Jag blir uppriktigt ledsen och hade inte kunnat hänga här överhuvudtaget om detta inte var en feelgood-tråd. Jag gör mitt bästa för att alltid vara snäll och trevlig mot folk, både online och irl. Så jag är inte van vid att folk beter sig så mot mig.

Ja det enda jag kan göra är att be om ursäkt, något mer kan jag inte göra. Förlupna ord är ute och kan inte återkallas. Tyvärr är det så NT!
  • Wally
    Fröken36 skrev 2014-12-09 18:15:11 följande:
    Det syns väl på bilden att de två kuddarna är identiska. Solig ..

:D