• kanalltidblibättre

Helkroppstråden

Anonym (förvånad) skrev 2014-12-12 23:06:07 följande:

Aros02 och kanalltidblibättre, varför uppmuntrar ni sånt? I en feelgood-tråd?

Är feelgoodbegreppet en synonym till smaklöst menar du?
  • Anonym (pillllan)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-12-12 22:23:40 följande:
    Det var då ett jävla runkande på dig... tror föga faktiskt att det imponerar på någon på familjeliv hur många meter du lyckas dra varje dag, fortsätter du i samma tempo kommer din lilla stackare ramla av som en torkad navelsträng innan nyår!
    Hahaha....han ruskar fjädrarna av tuppen!!!
  • Anonym (NT)

Päls är mysigt men naturligt hårlös funkar med. Rakat gillar jag inte :P

Aros02 skrev 2014-12-12 22:29:52 följande:
    Päls eller inte päls på en man?

• Anonym (pillllan)
    Aros02 skrev 2014-12-12 22:29:52 följande:
    Päls eller inte päls på en man?
    Päls eller inte, spelar inte så stor roll...skiter i pälsen om karln är vettig men brukar säga, kan jag fläta rygghåret eller får stora hårbollar i käften...ja då är det nog dags att vaxa  
  • Aros02

Befogad fråga, men om alla skulle sitta och beskriva sina onanivanor här hur skulle tråden då se ut! Bara en massa klittrande och runkande. Blir det inte lite osmakligt? Ska jag skriva här att jag jämför porrsurfande med att titta på bilderna här och i realtid??? Kanske är det så att vissa tjejer tycker om det , vad vet jag, men själv tycker jag det är lite osmakligt och framförallt privat! Men det är ju min åsikt. Jag finner inlägg som Ewerts stötande och vill ha rätt att uttrycka det. Det var kanske fel sätt att skratta men ändå!
  • Aros02

En sak till... Min bild ovan skulle jag lägga in lite tidigare men så såg jag Ewerts inlägg och ville ha ett inlägg emellan eftersom jag tyckte att det var så jävla osmakligt. Tog verkligen anstöt av det!..
  • Celines Essence
    Aros02 skrev 2014-12-13 04:54:57 följande:

Befogad fråga, men om alla skulle sitta och beskriva sina onanivanor här hur skulle tråden då se ut! Bara en massa klittrande och runkande. Blir det inte lite osmakligt? Ska jag skriva här att jag jämför porrsurfande med att titta på bilderna här och i realtid??? Kanske är det så att vissa tjejer tycker om det , vad vet jag, men själv tycker jag det är lite osmakligt och framförallt privat! Men det är ju min åsikt. Jag finner inlägg som Ewerts stötande och vill ha rätt att uttrycka det. Det var kanske fel sätt att skratta men ändå!

Jag tror Evert har andra syften med sina inlägg än vad det vid första anblicken kan verka, så ignorera eller anmäl störande inlägg... Tycker jag
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Aros02

Ok, då anmäler jag sånt där skit i fortsättningen! Vilken anledningen än må vara så är det osmakligt i mina ögon och personligen tycker jag inte sånt hör hemma i ett forum som Familjeliv, framförallt inte i en Feelgoodtråd eftersom de gör mig illamående!

• Underhill
    Anonym (NT) skrev 2014-12-12 17:54:21 följande:

Hobbit på bio så inga bilder från mig iallafall :D

Va den bra?
    E vi överens så kör vi