• Noname00

Helkroppstråden

Den här tråden är för att visa upp sig själv inte att bry sig om vad andra tycker i negativ form.
    Man kan självklart ge positivaCool kommentarer. 

• Aros02

Alltså för er vetskap, skulle aldrig göra mig av med min päls vem som än bad mig! Gillar min päls så den blir kvar oavsett om varenda kommentar skulle råda mig att avlägsna den! Flört

• Snake
    Anonym (Lillajag) skrev 2014-12-11 21:29:57 följande:

Äntligen lärt mig att tycka om min nakna kropp :)

Du har en riktigt, RIKTIG vacker kropp, jag misstänker att det finns dom som skulle döda för att få en såpass snygg lekamen. Du är särdeles vacker.

Mvh Snake
    If in a fight, hit first and hit hard....
  • Quexet
    Anonym (Lillajag) skrev 2014-12-11 21:29:57 följande:

Äntligen lärt mig att tycka om min nakna kropp :)

Hur kan du INTE älska den kroppen?? Skulle kunna göra ganska mycket för en så vacker kropp! Flört

Eftersom det är lördag ska jag (efter något glas vin till) försöka lägga ut en bild tror jag! Solig
  • Pillare
    Quexet skrev 2014-12-13 20:46:31 följande:

Hur kan du INTE älska den kroppen?? Skulle kunna göra ganska mycket för en så vacker kropp! 

Eftersom det är lördag ska jag (efter något glas vin till) försöka lägga ut en bild tror jag! 

• Anonym (Tre barns mor)

Nu när det är äcklig vinter så längtar man till sommaren så man kan ligga i polen och ta en drink

• Quexet
    Anonym (Tre barns mor) skrev 2014-12-13 21:41:36 följande:

Nu när det är äcklig vinter så längtar man till sommaren så man kan ligga i polen och ta en drink

Inte ett dugg avundsjuk..... näää.... Tungan ute
  • villbusa
    Anonym (Tre barns mor) skrev 2014-12-13 21:41:36 följande:

ja och allt annat man kan ha för sig i poolen...  Tungan ute
  • villbusa
    Anonym (Gladlynt) skrev 2014-12-14 01:09:14 följande:

åååå jaaa, vackert!! mmm låt mig smaka......Tungan ute