• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • traveler
    Anonym (Baralillajag) skrev 2014-12-15 21:47:17 följande:

En bild som kanske lyser upp en grå måndagskväll som denna?

Oj vad stora
  • Anonym (NT)

Haha jag tror att alla mina vänner helt plötsligt började fnissa utan att veta varför :D Jag har aldrig tränat utan trivs bäst på soffan. Ostbågar har byggt denna kropp ;) Men tack! :D

Arcnice skrev 2014-12-16 21:41:37 följande:
    Som en älskare av tränade rumpor kan jag aldrig få nog av din läckra baksida .
    Come with me if you want to be awsome!

• Anonym (NT)

Steka på en stek? Undrar hur det går till månntro ;) Tack snygging!

kanalltidblibättre skrev 2014-12-16 21:43:35 följande:
    Stekhet stek som man vill steka på!

• Celines Essence
    Anonym (Kanske det kanske.) skrev 2014-12-16 21:39:39 följande:

Du verkar alltid veta vilka ord som är de rätta . Anton kan skatta sig lycklig!

Tack!

Jag beskriver bara det jag ser ... Utom när jag kommenterar Anton, för inga ord räcker då... <3
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Arcnice
    Anonym (NT) skrev 2014-12-16 21:48:11 följande:

Haha jag tror att alla mina vänner helt plötsligt började fnissa utan att veta varför :D Jag har aldrig tränat utan trivs bäst på soffan. Ostbågar har byggt denna kropp ;) Men tack! :D

Verkligen? Det hade jag aldrig gissat. Har nog aldrig sett klotformade skinkor som ser så fasta ut på någon som inte tränar. Du får tacka dina föräldrar för väldigt bra gener tycker jag Solig!
    Come with me if you want to be awsome!
  • Celines Essence
    Pillare skrev 2014-12-16 15:25:15 följande:

Om vi pratar om de som är både snygga och trevliga (samt kloka) har du glömt Amys, NT och Celines.

Tack! Du är en trevlig man du
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Cyanide84
    Anonym (NT) skrev 2014-12-16 21:48:11 följande:

Grrrr snyggaste tjejen. Jag vill se din mus. :p
  • Anonym (UFOT  TOFU)
    Cyanide84 skrev 2014-12-16 22:03:44 följande:
    Grrrr snyggaste tjejen. Jag vill se din mus. :p

Du kan få se mitt UFO.
  • Pillare
    Anonym (NT) skrev 2014-12-16 21:43:35 följande:

Äsch nu överdriver du :) Tack!

Men sluta, du vet att jag inte överdriver.
  • Anonym (Notthegrinch)
    Anonym (NT) skrev 2014-12-16 21:34:51 följande:

Lite baksida Glad

Mums blev plötsligt sugen på ostbågar även om jag inte gillar dem Tomte