• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • NyttNamn

Inte vet jag speciellt läckert, men stayups i vart fall 7

Pour some sugar on me...
  • Aros02
    Anonym (NT) skrev 2014-12-16 21:34:51 följande:

Lite baksida

Fin bild och fin baksida! Trosorna sitter jättesnyggt på dig!

Trodde jag blivit avstängd igår när jag inte kom in å funderade på om det var en kommentar om musbilder. Slog igen min användare å startade en ny! Haha!
  • HasseA
    NyttNamn skrev 2014-12-16 22:55:08 följande:
    Sorry Hasse  
    Var lite snabb och raderade mer än tänkt, men trodde inte nån skulle sakna den, ha ha.. 

Får lägga in en ny för att kompensera.. 
    Nu var det inte bilden i sig jag menade att jag saknade, utan dig, i tråden! Dina bilder, och dina inlägg.
  • Aros02

[quote=74530656][quote-nick]Anonym (Smygis) skrev 2014-12-16 18:31:14 följande:[/quote-nick][/quote]

Blir fan snurrig av den här bilden men på ett härligt sätt. Jättefina bröst!

• NyttNamn
    HasseA skrev 2014-12-17 13:10:20 följande:
    Nu var det inte bilden i sig jag menade att jag saknade, utan dig, i tråden! Dina bilder, och dina inlägg.
    Haft fullt upp med mitt irl...  Varit lite sjuk och en tung tid  
    Gött ändå att varit lite saknad!  
    Pour some sugar on me...
  • Pillare
    NyttNamn skrev 2014-12-17 13:44:49 följande:

Haft fullt upp med mitt irl...  Varit lite sjuk och en tung tid  

Gött ändå att varit lite saknad!  

Glad att du är tillbaka, fina NN! Vi har ju saknat dig.
  • MrGrip
    NyttNamn skrev 2014-12-17 13:03:46 följande:

Inte vet jag speciellt läckert, men stayups i vart fall 7

DU ÄR URLÄCKER !!!!!  Mums....ger MER-smak !!
  • Prinsessan 83
    IsaacSon95 skrev 2014-12-17 09:44:50 följande:
    Kan inte bli bättre!
    Tid för mig att visa upp.
    Snygging

Du är rätt lång va..?
  • IsaacSon95
    Prinsessan 83 skrev 2014-12-17 14:30:39 följande:
    Snygging

Du är rätt lång va..?
    Lång på många vis.. hmhm.
    Nä bara skoja. Råkar ligga på 187. Så inget torn direkt, märkt att faktiskt en del killar är längre än mig.. så ja.