• Aros02

Helkroppstråden

Celines Essence skrev 2014-12-15 21:48:11 följande:

Skulle vilja skriva lite mer och kommentera mer av alla härliga och vackra människor här, men har så ont om tid just nu...:-\

Några inlägg måste jag ju bara svara på dock...

Haha...

Han låter nog lite mjukare än han skriver.... Och svär NÅGOT mindre . Tja, han har en manlig röst och är väldigt glad av sig. Han tål mycket. Jag brukar nämligen driva med honom rätt hårt

När vi pratar i telefonen brukar han ibland säga åt mig vad jag ska göra... Pryd som jag är vågar jag inte nämna vad... ..*rodnar*, *blir blyg*.Då brukar han få en något mörkare röst, bestämd, men ändå varm... Bara lite, lite mörkare röst ... Och han får i gång mig på ett kick... Han kan han <3

Jag gissar att när Anton sätter på sig sin allra sexigaste röst så är det både kursivt, understruket och fetstil Samtidigt, ja kanske stora bokstäver rent av?
  • NyttNamn

Inte vet jag speciellt läckert, men stayups i vart fall 7

Pour some sugar on me...
  • Aros02
    Anonym (NT) skrev 2014-12-16 21:34:51 följande:

Lite baksida

Fin bild och fin baksida! Trosorna sitter jättesnyggt på dig!

Trodde jag blivit avstängd igår när jag inte kom in å funderade på om det var en kommentar om musbilder. Slog igen min användare å startade en ny! Haha!
  • HasseA
    NyttNamn skrev 2014-12-16 22:55:08 följande:
    Sorry Hasse  
    Var lite snabb och raderade mer än tänkt, men trodde inte nån skulle sakna den, ha ha.. 

Får lägga in en ny för att kompensera.. 
    Nu var det inte bilden i sig jag menade att jag saknade, utan dig, i tråden! Dina bilder, och dina inlägg.
    hasseochanna.wordpress.com
  • Aros02

[quote=74530656][quote-nick]Anonym (Smygis) skrev 2014-12-16 18:31:14 följande:[/quote-nick][/quote]

Blir fan snurrig av den här bilden men på ett härligt sätt. Jättefina bröst!

• NyttNamn
    HasseA skrev 2014-12-17 13:10:20 följande:
    Nu var det inte bilden i sig jag menade att jag saknade, utan dig, i tråden! Dina bilder, och dina inlägg.
    Haft fullt upp med mitt irl...  Varit lite sjuk och en tung tid  
    Gött ändå att varit lite saknad!  
    Pour some sugar on me...
  • Pillare
    NyttNamn skrev 2014-12-17 13:44:49 följande:

Haft fullt upp med mitt irl...  Varit lite sjuk och en tung tid  

Gött ändå att varit lite saknad!  

Glad att du är tillbaka, fina NN! Vi har ju saknat dig.
  • MrGrip
    NyttNamn skrev 2014-12-17 13:03:46 följande:

Inte vet jag speciellt läckert, men stayups i vart fall 7

DU ÄR URLÄCKER !!!!!  Mums....ger MER-smak !!
  • Prinsessan 83
    IsaacSon95 skrev 2014-12-17 09:44:50 följande:
    Kan inte bli bättre!
    Tid för mig att visa upp.
    Snygging

Du är rätt lång va..?
  • IsaacSon95
    Prinsessan 83 skrev 2014-12-17 14:30:39 följande:
    Snygging

Du är rätt lång va..?
    Lång på många vis.. hmhm.
    Nä bara skoja. Råkar ligga på 187. Så inget torn direkt, märkt att faktiskt en del killar är längre än mig.. så ja.