• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Blueblood
    lotus1301 skrev 2013-04-10 08:35:27 följande:
    Om Anonym slutade förstöra denna sköna tråd skulle det kännas roligare att lägga ut bilder och låta dem liggaObestämd.
    Trist. Ville se lite fylliga bröst och läcker stjärt.
  • NOEL75
    Anonym skrev 2013-04-10 10:26:43 följande:

Desto större anledning att tänka sig för innan man lägger upp och delar med sig av information kan man tycka.
    Vad har du för användarnamn?? Vi borde ju känna varandra om du var i den gamla bildtråden eller?
  • Anonym
    Blueblood skrev 2013-04-10 10:29:39 följande:
    Trist. Ville se lite fylliga bröst och läcker stjärt.

Det är fina sillisar det
  • Anonym
    NOEL75 skrev 2013-04-10 10:31:00 följande:
    Vad har du för användarnamn?? Vi borde ju känna varandra om du var i den gamla bildtråden eller?

Man kan ju tycka det
  • NOEL75
    Anonym skrev 2013-04-10 10:37:27 följande:

Man kan ju tycka det
    Japp, det vore grymt om du kunde skriva någon gång när DrJekyl är offline så jag kan ta  bort den stackarn från min radar!! Flört
  • Anonym
    NOEL75 skrev 2013-04-10 10:42:04 följande:
    Japp, det vore grymt om du kunde skriva någon gång när DrJekyl är offline så jag kan ta  bort den stackarn från min radar!! 

Jag håller nogsamt koll på när doktorn är online såklart
  • NOEL75
    Anonym skrev 2013-04-10 10:48:45 följande:

Jag håller nogsamt koll på när doktorn är online såklart
    Det är bra! Då kan du väl komma med dina kommentarer när han är offline nästa gång så behöver jag inte fundera på om du är DrJekyl... Eller är det så att du är Dr?
  • Anonym
    NOEL75 skrev 2013-04-10 10:52:59 följande:
    Det är bra! Då kan du väl komma med dina kommentarer när han är offline nästa gång så behöver jag inte fundera på om du är DrJekyl... Eller är det så att du är Dr?

Vad spelar det för roll vem jag är? Det förändrar inget i sak. Jag är Anonym
  • NOEL75

Ja varför är du det när folk bara stör sig på det? Var dig själv istället och stå för vad du skriver. Då slipper du även riskera att allt som skrivs under "anonym" kopplas till dig.

• Anonym

Hur kommer det sig att ni som var så flitiga anhängare i den slutna tråden har börjat hänga här där alla kan se er? Har det blivit tråkigt i slutna bildtråden så ni måste ut och ragga uppmärksamhet i den öppna delen av forumet?
    Det börjar ju bli samma tråk som i den slutna tråden, bara lotus, noel samt mattias som har nån intern grej ihop som de tydligen måste visa upp för resterande flare....
    Kan ni inte ta det i era inboxar ist? 

Svar på tråden Helkroppstråden