• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym

Vem är det som har sparat alla bilder på nakna kroppar här då? Jag vill pm:a denne och få tillgång till bilderna... Har funderat på att starta en blogg....

• lotus1301
    röderaff skrev 2013-04-10 15:33:59 följande:

Väldigt snygg bild på dig! Snygg vinkel! Tagit den själv?
    Nä det var anonym som tog den... snett underifrån medan jag höll ett fast grepp omkring hens hals Flört
  • Anonym

Jag vill veta vad som hänt med den slutna bildtråden?? Är det lönt att ansöka eller är det samma personer som hänger i den som innan? 

• Blueblood
    Anonym skrev 2013-04-10 15:40:13 följande:
    Jag vill veta vad som hänt med den slutna bildtråden?? Är det lönt att ansöka eller är det samma personer som hänger i den som innan? 
    Kan meddela herrn att den numera enbart består av bilder på erigerade penisar.
  • MrsPenn
    Blueblood skrev 2013-04-10 15:42:34 följande:
  • Anonym
    Blueblood skrev 2013-04-10 15:42:34 följande:
    Jag är faktiskt kvinna
    Jaha..är det några snyggingar då eller är det bara gubbar som inte får nåt hemma typ? 
  • Blueblood
    Anonym skrev 2013-04-10 15:51:16 följande:
    Jag är faktiskt kvinna
    Jaha..är det några snyggingar då eller är det bara gubbar som inte får nåt hemma typ? 
    I och med att det handlar om manliga könsorgan så kan jag klargöra att jag inte kollade särskilt noga.
  • Anonym
    Blueblood skrev 2013-04-10 15:53:34 följande:
    I och med att det handlar om manliga könsorgan så kan jag klargöra att jag inte kollade särskilt noga.
    Har lotusen och gänget flytt tråden nu då, är det därför de hänger här? 

E det några hetingar som hänger där kan jag tänka mig ansluta mig till den slutna annars skippar jag. 
  • NOEL75
    Anonym skrev 2013-04-10 15:51:16 följande:
    Jag är faktiskt kvinna
    Herregud hur många anonyma har vi här. Du kan ju inte vara anonym i den gruppen i alla fall. Det är samma gamla vanliga snyggingar ungefär. När det kommer in några nya snygga killar så brukar jag säga till dem att de har dålig personlighet, försöker se som att de är 25 när de egentligen är 40.... Har jag tur så försvinner de efter lite välriktade förolämpningar...

Om det inte skulle funka någon gång så har jag ytterligare ett knep jag tänkte ta till. Skriva elakheter om saker de gör i den tråden i denna tråden...Det skulle nog bita garanterat så att det inte kommer inte några nya snygga killar där.
Svar på tråden Helkroppstråden