• knocken60

Helkroppstråden

NyttNamn skrev 2014-12-17 22:15:59 följande:

En liten kvällsbild... 

underbar vacker bild tack kram urban
    skild singel pappa
  • Celines Essence

I dag fyller helkroppstråden 2 år, så jag har valt en bild med lite jubileumstil{#emotions_dlg.flower}....också är det ju naket också så klart...hur naket det är får ni gissaFlört

Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Anonym (Allie)
    Celines Essence skrev 2014-12-18 05:30:38 följande:

I dag fyller helkroppstråden 2 år, så jag har valt en bild med lite jubileumstil....också är det ju naket också så klart...hur naket det är får ni gissa

Wow. Du är verkligen vacker så det svider i ögonen. Vilken kropp, och du har en otrolig känsla för stil. Så fint!
  • Pillare

I dag fyller helkroppstråden 2 år, så jag har valt en bild med lite jubileumstil....också är det ju naket också så klart...hur naket det är får ni gissa

Inte mycket man kan säga om dessa bilderna, de är perfekta.
  • Aros02

Ojojoj! Ja tvåårsdagen bör firas å det kan ju du uppenbarligen!! Du är som den finaste bakelse bakad med stor omsorg och finess, toppen!!
  • straight arrow

Ett särskilt vackert jubileum med dina fina bilder, C!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • lynx800

Ojoj vad säger man mmmmm
  • Påven Johanna

Grattis på 2-årsdagen! Och tack till alla människor som visat upp sig ur alla vinklar (och vrår). {#emotions_dlg.flower}

• Aros02
    Påven Johanna skrev 2014-12-18 07:46:08 följande:

Grattis på 2-årsdagen! Och tack till alla människor som visat upp sig ur alla vinklar (och vrår). 

Har du tänkt på att detta kan va en perfekt dag att framträda för första gången?
  • Aros02
    Påven Johanna skrev 2014-12-18 07:46:08 följande:

Grattis på 2-årsdagen! Och tack till alla människor som visat upp sig ur alla vinklar (och vrår). 

Har du tänkt på att detta kan va en perfekt dag att framträda för första gången?