• Celines Essence

Helkroppstråden

Tyler skrev 2014-12-18 10:36:05 följande:

herregud vilka fina bilder i tråden...det finns många vackra flickor och pojkar här inne

Riktigt snyggt Tyler!
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Mattias39
    Amys skrev 2014-12-18 12:19:04 följande:
    Kapar tråden med en liten bildkavalkad på min helkropp från alla håll och kanter dagen till ära. Grattis tråden!{#emotions_dlg.flower}
    Amys, vet inte vad jag ska säga...finns inga superlativer som räcker till för att beskriva din kropp! På ett bra sätt är den helt enkelt obeskrivbar!! SoligGlad
  • Tyler
    Celines Essence skrev 2014-12-18 12:19:42 följande:
    Riktigt snyggt Tyler!
    Tack och bock...det värmerFlört
  • Pillare
    Amys skrev 2014-12-18 12:19:04 följande:

Kapar tråden med en liten bildkavalkad på min helkropp från alla håll och kanter dagen till ära. Grattis tråden!

Du är trådens drottning, kära Amys. Har inte sett dig på länge, hoppas allt är bra med dig.
  • Amys
    Mattias39 skrev 2014-12-18 12:22:14 följande:
    Amys, vet inte vad jag ska säga...finns inga superlativer som räcker till för att beskriva din kropp! På ett bra sätt är den helt enkelt obeskrivbar!! SoligGlad
    Tack kära Mattias för de fina orden:)
  • Amys
    Pillare skrev 2014-12-18 12:25:43 följande:
    Du är trådens drottning, kära Amys. Har inte sett dig på länge, hoppas allt är bra med dig. smile1.gif
    Tack.. Du är så snäll:) Hoppas allt är bra med dig också vännen!
  • Ronga

Amys!!!

Finns andra sätt att tortera oss på!!

Ronga är en trevlig och äventyrlig sköldpadda
  • Celines Essence
    Anton Chigurh skrev 2014-12-18 11:12:29 följande:

Aaaah, min Gumma bara för att det är du.....så...

Tog denna igår, som du vetå jag är förbanne mig inte nöjd med den, men jag vet att du är det. Och det är det enda som spelar roll.

....så jag skickar med en repris åssåPUSS

Åh. . . Längtar efter din min underbara, snygga Anton <3
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Aros02
    Fröken36 skrev 2014-12-18 12:13:48 följande:

Tack Aros02. Jag älskar min kropp, den är mjuk, go och framförallt förbannat kvinnlig. Så, nu gav jag mig själv en komplimang men det får man väl i dessa juletider. :)

puss

Ja det får man, det e viktigt med såna, och jag kan bara instämma i din egen komplimang!

Puss på dig med!
  • Quexet

Återigen en korsettbild, men men, dålig fantasi kallas det! Flört