• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Quexet
    Fröken36 skrev 2014-12-21 12:20:16 följande:

Lite morgongympa inför kommande *cencur*...  Kyss

Vackra kvinna! Solig
  • Anonym (pillllan)
    Fröken36 skrev 2014-12-21 12:20:16 följande:
    Lite morgongympa inför kommande *cencur*...  Kyss
    Blir imponerad av din morgon hurtighet, själv kör jag helst morgongympa i en duet.... Fin bild
  • Anonym (pillllan)
    Pillare skrev 2014-12-21 13:05:33 följande:
    I så fall är vissa skogstroll väldigt sexiga!
    Det beror ju på vart man tittar och det är ju tur att det finns så mycket andra delar som kan dra till sig uppmärksamheten..haha
  • Fröken36
    Anonym (pillllan) skrev 2014-12-21 13:19:06 följande:
    Blir imponerad av din morgon hurtighet, själv kör jag helst morgongympa i en duet.... Fin bild
    Jag tycker om att tråna lite också... längtan kan skapa magi. Kyss
  • Anonym (pillllan)
    Fröken36 skrev 2014-12-21 13:29:33 följande:
    Jag tycker om att tråna lite också... längtan kan skapa magi. Kyss
    Jaha...du tänker så?! Ja det ligger ju lite sanning i det nu när jag tänker efter....fast jag är faktiskt mer "ta mig med storm" 
  • Pillare
    Anonym (pillllan) skrev 2014-12-21 13:25:21 följande:

Det beror ju på vart man tittar och det är ju tur att det finns så mycket andra delar som kan dra till sig uppmärksamheten..haha

Jag har dock inte sett en enda del på dig som inte var fin, även när du har precis vaknat!
  • Fröken36
    Anonym (pillllan) skrev 2014-12-21 13:34:20 följande:
    Jaha...du tänker så?! Ja det ligger ju lite sanning i det nu när jag tänker efter....fast jag är faktiskt mer "ta mig med storm" 
    Och jag blir tagen med storm när mötet sker..believe me..hahaha. Kyss
  • Aros02
    Fröken36 skrev 2014-12-21 12:09:36 följande:

Jesus Kristus I Himmelen och Helvete i Satans bakgård vilken vacker kvinnokropp.

*smäller av och tar mig en djup funderare på varför jag älskar snoppar så mycket*

..det kan ju va så att du kanske inte alls gillar snoppar särskilt mycket med tanke på alternativet. Vissa insikter kan ju komma sent i livet!.. :)
  • Ronga

Kvinnor av allra högsta klass här!

Snyggt Quexet, pillan & fröken (:

Ronga är en trevlig och äventyrlig sköldpadda
  • Aros02
    Anonym (NT) skrev 2014-12-21 12:16:36 följande:

Tack, va snäll du är Vet inte bara hur jag ska lyckas ringa om jag drunknar Tack snälla! Betyder mycket när det kommer från dig som är såå snygg!Ja jag säger ju det, passar skitbra där Tack snälla Aros!Tänkte inte ens på det när jag tog bilden, men efteråt tänkte jag att dom här skuggorna måste väl Aros godkänna! Haha!

Naee du NT, tror snarare det va så att du riggade bilden med platt frontljus först å sen mindes mina ord å fixade till den här fina bilden! Tack! :)