• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Borkason
    Arcnice skrev 2014-12-21 16:15:54 följande:
    Har inte kunnat träna på 3 veckor pga sjukdom och känner mig inte allt för sexig för tillfället, men kan i alla fall bjuda på en reprisbild.
    Helvete, blir man sådär deffad och snygg efter 3 veckors sjukdom, då säger jag "Välkommen in" till förkylningen ;)
  • Aros02

Fan folk läser ibland lika bra som fan läser bibeln. Arnice skriver att han bjuder på en REPRISbild, inte en nytagen bild efter att ha legat tre veckor i sängen!

Kom igen nu! ;D

• Anonym (Jane Doe)
    Aros02 skrev 2014-12-21 21:00:37 följande:

Fan folk läser ibland lika bra som fan läser bibeln. Arnice skriver att han bjuder på en REPRISbild, inte en nytagen bild efter att ha legat tre veckor i sängen!

Kom igen nu! ;D

Arcnice har nog inte tappat så värst mycket på tre veckor, han verkar vara väldigt väl monterad den mannen. 
  • Aros02
    Anonym (Jane Doe) skrev 2014-12-21 21:16:22 följande:

Arcnice har nog inte tappat så värst mycket på tre veckor, han verkar vara väldigt väl monterad den mannen. 

Du har säkert rätt, men rätt ska va rätt! :)
  • Anonym (Tjejensomaldrigskriveritrådar)
    Anonym (NT) skrev 2014-12-21 12:18:35 följande:

Kom hit med dig då så kan du få kyssa vilka delar du vill

Haha det skulle varit något!!! Jag är helt lost på dig alltså... Jag vill ju bara se meeeeeer ;)
  • Arcnice
    Prinsessan 83 skrev 2014-12-21 18:55:10 följande:
    Wow!!!  

Syns inte att du inte tränat på 3v

Oerhört sexig kropp 

Borkason skrev 2014-12-21 20:54:22 följande:
    Helvete, blir man sådär deffad och snygg efter 3 veckors sjukdom, då säger jag "Välkommen in" till förkylningen ;)

Aros02 skrev 2014-12-21 21:00:37 följande:

Kom igen nu! ;D

Anonym (Jane Doe) skrev 2014-12-21 21:16:22 följande:
    Som Aros02 säger är det en reprisbild tagen före jag blev sjuk, men tack för alla komplimanger det värmer Solig.

Har varit drabbad av en efterhängsen halsfluss, men som tur var inte varit sängliggande.

Imorgon blir det träning äntligen igen i alla fall Skrattande.
    Come with me if you want to be awsome!
  • Anton Chigurh
    Arcnice skrev 2014-12-21 22:45:18 följande:
    Som Aros02 säger är det en reprisbild tagen före jag blev sjuk, men tack för alla komplimanger det värmer Solig.

Har varit drabbad av en efterhängsen halsfluss, men som tur var inte varit sängliggande.

Imorgon blir det träning äntligen igen i alla fall Skrattande.
    Ett jävla aber att vara tvingad till uppehåll, frustrerande....hoppas du kommer igång ordentligt igen, Arcnice, och du har en grymt vacker lekamen...thumbs_up.gif

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Arcnice
    Anton Chigurh skrev 2014-12-21 22:53:58 följande:
    Ett jävla aber att vara tvingad till uppehåll, frustrerande....hoppas du kommer igång ordentligt igen, Arcnice, och du har en grymt vacker lekamen...thumbs_up.gif
    Tack Anton. Kan ju bara säga detsamma om dig Glad.
    Come with me if you want to be awsome!
  • Anton Chigurh
    Arcnice skrev 2014-12-21 22:57:31 följande:
    Tack Anton. Kan ju bara säga detsamma om dig Glad.
    Tackar...beer.gif
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (Tre barns mor)
    Pillare skrev 2014-12-21 09:57:38 följande:
    Hmmmm.... jag känner igen de tuttarna...
    Det tror jag inte att du gör för jag har inte visat nån bild på dom tidigare