• Anonym (pillllan)

Helkroppstråden

Aros02 skrev 2015-01-04 15:33:05 följande:
    Ser jag det, vackert pillllan! (E det fyra l? Blir temporärt dyslektisk när jag läser ditt nick!)
    Solbrillor på!
    Japp! De e fyra L i mitt namn! Kan ju vara så mina bilder kanske bidrar till din temporära dyslexi hahahah
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-04 17:29:47 följande:
    Här behövs det inge tyngre artillerier Losten!! Hahaha
    du kanske har lite gångjärn som behöver lite smörj, jag ställer upp med läppglansen i högsta hugg
    Har bara ena halvan av gångjärnet, men jag tror vi kan snickra ihop ett fint och välsmort gångjärn tillsammans..... Kyss
  • Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-01-04 17:38:35 följande:
    Har bara ena halvan av gångjärnet, men jag tror vi kan snickra ihop ett fint och välsmort gångjärn tillsammans..... Kyss
    Hahahah...
    första gången jag hör att man ska snickra ihop ett gångjärn, du har huvudet rätt på spiken du  Drömmer
    Välsmort blir det och troligtvis fint också, bästa kombon ju
  • Aros02
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-04 17:32:51 följande:

Japp! De e fyra L i mitt namn! Kan ju vara så mina bilder kanske bidrar till din temporära dyslexi hahahah

Mycket möjligt för att inte säga troligt att du har rätt! De där läpparna är väldigt aptitretande minst sagt!.. Visuell sockervadd!
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-04 17:48:18 följande:
    Hahahah...
    första gången jag hör att man ska snickra ihop ett gångjärn, du har huvudet rätt på spiken du  Drömmer
    Välsmort blir det och troligtvis fint också, bästa kombon ju
    Jag kan vara riktig händig trots att det bara är fritiden som ägnas åt mina hanterksmässiga talanger. Tänk vad som kan h ända när två kreativa och händiga personer möts...Oskyldig Vi skulle skapa konst haha...
  • LostInTranslation
    Quexet skrev 2015-01-04 17:50:47 följande:

Smyger in en reprisbild från Intima Solig

Snyggt kexet!! Lite axeltema idag Skrattande
  • Quexet
    LostInTranslation skrev 2015-01-04 17:57:03 följande:
    Snyggt kexet!! Lite axeltema idag Skrattande
    Ja men eller hur, hakade på dig där! Skrattande Så nu hoppas jag att ALLA killar följer temat! Oskyldig
  • LostInTranslation
    Quexet skrev 2015-01-04 18:02:15 följande:
    Ja men eller hur, hakade på dig där! Skrattande Så nu hoppas jag att ALLA killar följer temat! Oskyldig
    Bra initiativ!! Hoppas framförallt tjejerna gör det för egen del då....men men det ena brukar ju ge det andra...
  • Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-01-04 17:55:20 följande:
    Jag kan vara riktig händig trots att det bara är fritiden som ägnas åt mina hanterksmässiga talanger. Tänk vad som kan h ända när två kreativa och händiga personer möts...Oskyldig Vi skulle skapa konst haha...
    Inte bara konst, även lite magi också! Bara sätta bollen (bollarna) i gungning och slå klackarna i taket! Hahahahaha