• Beverly Marsh

Helkroppstråden

Kanske, kanske inte ;) Haha tror dom flesta här vet vem jag är vid det här laget :)

Tessos skrev 2015-01-04 22:58:33 följande:
    Puss på dig själv Är du NT?

• Beverly Marsh

Tack Losten ;) Hörde något om axlar så why not :P

LostInTranslation skrev 2015-01-04 23:02:46 följande:
    Mmm puss på dig sexy!! Vilken blick...och en sån axel sen hehe... 

• Beverly Marsh

Tjena Aros! Tack ;)

Aros02 skrev 2015-01-04 23:04:47 följande:
    Halloj Beverly! Gillar ditt hår!! :)

• Newbe sept
    Beverly Marsh skrev 2015-01-04 23:06:09 följande:

Long time no see ;)

Well, periodare ut i fingerspetsarna.. :) betyder ju inte att man inte uppskattar perioderna..
  • Pillare
    Beverly Marsh skrev 2015-01-04 22:49:23 följande:

Äsch fuck it, puss på er!

vilken snygging.
  • LostInTranslation
    Beverly Marsh skrev 2015-01-04 23:07:42 följande:

Kanske, kanske inte ;) Haha tror dom flesta här vet vem jag är vid det här laget :)

Utom jag då som tyvärr är helt oförmögen att hänga med i alla namnbytena. Borde bygga upp en suspect list på en vägg här i lägenheten för att hänga med...Foton med pilar emellan  i bästa kriminalfilmsstilen...
  • Beverly Marsh

Tack hörru ;)

Pillare skrev 2015-01-04 23:11:18 följande:
    vilken snygging.

• Beverly Marsh

Mitt nya nick går att koppla ihop med mitt gamla, om man har lite koll på en viss författare som jag råkar älska ;) Kommer inte säga rakt ut vem jag är, men har man kollat noga på mina gamla bilder bör man känna igen mig :P haha

LostInTranslation skrev 2015-01-04 23:11:58 följande:
    Utom jag då som tyvärr är helt oförmögen att hänga med i alla namnbytena. Borde bygga upp en suspect list på en vägg här i lägenheten för att hänga med...Foton med pilar emellan  i bästa kriminalfilmsstilen...

• Pillare
    Beverly Marsh skrev 2015-01-04 23:16:47 följande:

Mitt nya nick går att koppla ihop med mitt gamla, om man har lite koll på en viss författare som jag råkar älska ;) Kommer inte säga rakt ut vem jag är, men har man kollat noga på mina gamla bilder bör man känna igen mig :P haha

neeeeej... och jag trodde jag var klok för att jag kom på detta med namnet för en kvart sedan.. hahaha :-P
  • Tessos
    Beverly Marsh skrev 2015-01-04 22:49:23 följande:

Äsch fuck it, puss på er! Solig

Är du inte NT har jag ingen aning om vem du är tyvärr. Har inte hängt här så länge.

Snygg är du iaf