• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Beverly Marsh

Har lite rött i mitt hår ;) Nee valde inte nicket för det, Beverly är en tuff brud och det gillar jag!

Anonym (JangoFett) skrev 2015-01-05 00:24:09 följande:
    Fast... Beverly Marsh var väl ändå rödhårig? Med tanke på den irländska påbrån... :D

• Anonym (pillllan)
    Pillare skrev 2015-01-05 00:06:40 följande:
    fin halva ändå! smile1.gif
    helan är säkert dubbelt så fin. smile5.gif
    Tack
    LostInTranslation skrev 2015-01-05 00:10:36 följande:
    Men Pillan! Vilken snygging du är.... Det är ju nästan ofattbart att ett sånt charmtroll kan ha allt liksom.... smile5.gif Inte bara det att dina läppar kan smörja en lem...dina ögon skulle kunna smörja den mest sargade själ... SkrattandeSolig
    Tack du losten! 
    Hahaha...om det vore så väl men ibland lyckas jag charma ordentligt, speciellt när jag blinkar lite extra och sneglar lite blygt  

• Anonym (JangoFett)
    Beverly Marsh skrev 2015-01-05 00:35:29 följande:

Har lite rött i mitt hår ;) Nee valde inte nicket för det, Beverly är en tuff brud och det gillar jag!

Jag gillade alltid Ben. Är det ett tecken, månne? Flört
  • Beverly Marsh

Kung som kung :D

Anonym (JangoFett) skrev 2015-01-05 00:32:16 följande:
    .. och där trillade polletten ner, och jag vet vem i tråden som är vem igen... Gillar man Elvis, är det ju inte så svårt att räkna ut... Och jag är ett enormt fan.

• LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-05 00:36:36 följande:
    Tack
    LostInTranslation skrev 2015-01-05 00:10:36 följande:
    Men Pillan! Vilken snygging du är.... Det är ju nästan ofattbart att ett sånt charmtroll kan ha allt liksom.... smile5.gif Inte bara det att dina läppar kan smörja en lem...dina ögon skulle kunna smörja den mest sargade själ... SkrattandeSolig
    Tack du losten! 
    Hahaha...om det vore så väl men ibland lyckas jag charma ordentligt, speciellt när jag blinkar lite extra och sneglar lite blygt  

Ja just det den där oskyldiga looken som jag skulle genomskåda direkt... Det där spelet tycker jag om haha.... Tror du spelar det bra...en kort stund i alla fall...
  • Anonym (pillllan)
    Ronga skrev 2015-01-05 00:33:26 följande:
    Pillan du är sjukt fin. Du behöver inte visa hela ditt ansikte..man ser ju hur vacker du är.
    Tack Ronga  
    Beverly Marsh skrev 2015-01-05 00:33:49 följande:
    Snygging du också ;)
    Tack

• Tyler
    Anonym (Mums) skrev 2015-01-05 00:28:10 följande:

Mmm...sexig

Tack...svårt att se mig själv som sexig, men jag litar till ditt omdöme;)
  • Anonym (JangoFett)
    Beverly Marsh skrev 2015-01-05 00:37:06 följande:

Kung som kung :D

Med tanke på alla nästade ledtrådar, är det kanske bara en kung? Tungan ute
  • Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-01-05 00:39:44 följande:
    Ja just det den där oskyldiga looken som jag skulle genomskåda direkt... Det där spelet tycker jag om haha.... Tror du spelar det bra...en kort stund i alla fall...
    Hahaha...skulle du genomskåda den? Losten!! *namnet* 
    Du kan ju alltid försöka och är du på rätt väg, så blinkar jag bara ännu mer   sen har jag dig precis där jag vill ha dig bakom mig, under mig, över mig, ja du vet hur man spelar twister va? Eller snackar du om annat spel? Hahaha 
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-05 00:54:24 följande:
    Hahaha...skulle du genomskåda den? Losten!! *namnet* 
    Du kan ju alltid försöka och är du på rätt väg, så blinkar jag bara ännu mer   sen har jag dig precis där jag vill ha dig bakom mig, under mig, över mig, ja du vet hur man spelar twister va? Eller snackar du om annat spel? Hahaha 
    Haha Twister!! Den var ju fyndig.... Fast det kanske inte är ett dåligt förförelseknep för en oskyldig flicka som du. Vill du komma hem till mig och spela lite Twister...bara så du vet så är jag jättevig..tihi...

Om jag skulle behöva ta omvägen över Twister för att få ta dig där jag vill ha dig så tror jag lätt att det kan vara värt den lilla extra turen...Alltid kul att få slå någon i spel också...Oskyldig