• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Beverly Marsh

Tack Losten ;) Hörde något om axlar så why not :P

LostInTranslation skrev 2015-01-04 23:02:46 följande:
    Mmm puss på dig sexy!! Vilken blick...och en sån axel sen hehe... 

• Beverly Marsh

Tjena Aros! Tack ;)

Aros02 skrev 2015-01-04 23:04:47 följande:
    Halloj Beverly! Gillar ditt hår!! :)

• Newbe sept
    Beverly Marsh skrev 2015-01-04 23:06:09 följande:

Long time no see ;)

Well, periodare ut i fingerspetsarna.. :) betyder ju inte att man inte uppskattar perioderna..
  • Pillare
    Beverly Marsh skrev 2015-01-04 22:49:23 följande:

Äsch fuck it, puss på er!

vilken snygging.
  • LostInTranslation
    Beverly Marsh skrev 2015-01-04 23:07:42 följande:

Kanske, kanske inte ;) Haha tror dom flesta här vet vem jag är vid det här laget :)

Utom jag då som tyvärr är helt oförmögen att hänga med i alla namnbytena. Borde bygga upp en suspect list på en vägg här i lägenheten för att hänga med...Foton med pilar emellan  i bästa kriminalfilmsstilen...
  • Beverly Marsh

Tack hörru ;)

Pillare skrev 2015-01-04 23:11:18 följande:
    vilken snygging.

• Beverly Marsh

Mitt nya nick går att koppla ihop med mitt gamla, om man har lite koll på en viss författare som jag råkar älska ;) Kommer inte säga rakt ut vem jag är, men har man kollat noga på mina gamla bilder bör man känna igen mig :P haha

LostInTranslation skrev 2015-01-04 23:11:58 följande:
    Utom jag då som tyvärr är helt oförmögen att hänga med i alla namnbytena. Borde bygga upp en suspect list på en vägg här i lägenheten för att hänga med...Foton med pilar emellan  i bästa kriminalfilmsstilen...

• Pillare
    Beverly Marsh skrev 2015-01-04 23:16:47 följande:

Mitt nya nick går att koppla ihop med mitt gamla, om man har lite koll på en viss författare som jag råkar älska ;) Kommer inte säga rakt ut vem jag är, men har man kollat noga på mina gamla bilder bör man känna igen mig :P haha

neeeeej... och jag trodde jag var klok för att jag kom på detta med namnet för en kvart sedan.. hahaha :-P
  • Tessos
    Beverly Marsh skrev 2015-01-04 22:49:23 följande:

Äsch fuck it, puss på er! Solig

Är du inte NT har jag ingen aning om vem du är tyvärr. Har inte hängt här så länge.

Snygg är du iaf
  • LostInTranslation
    Beverly Marsh skrev 2015-01-04 23:16:47 följande:

Okunnig inom den typ av litteratur men visst känner jag igen ett vackert ansikte...axeln är jag inte helt hundra på iofs. Älskar dock klangen i ditt nya nick...låter mystiskt, exotiskt och sexigt... Jag har dock inte varit inne här på några månader så därför har jag lite extra svårt även om jag tittar extremt noga på alla bilder.... Men jag löser detta...behöver bara lite tiiiid...och ett förstoringsglas...