• Beverly Marsh

Helkroppstråden

Snygging du också ;)

Anonym (pillllan) skrev 2015-01-05 00:04:52 följande:
    Snygg du är och modig...jag vågar inte mitt hela 

• Beverly Marsh

Har lite rött i mitt hår ;) Nee valde inte nicket för det, Beverly är en tuff brud och det gillar jag!

Anonym (JangoFett) skrev 2015-01-05 00:24:09 följande:
    Fast... Beverly Marsh var väl ändå rödhårig? Med tanke på den irländska påbrån... :D

• Anonym (pillllan)
    Pillare skrev 2015-01-05 00:06:40 följande:
    fin halva ändå! smile1.gif
    helan är säkert dubbelt så fin. smile5.gif
    Tack
    LostInTranslation skrev 2015-01-05 00:10:36 följande:
    Men Pillan! Vilken snygging du är.... Det är ju nästan ofattbart att ett sånt charmtroll kan ha allt liksom.... smile5.gif Inte bara det att dina läppar kan smörja en lem...dina ögon skulle kunna smörja den mest sargade själ... SkrattandeSolig
    Tack du losten! 
    Hahaha...om det vore så väl men ibland lyckas jag charma ordentligt, speciellt när jag blinkar lite extra och sneglar lite blygt  

• Anonym (JangoFett)
    Beverly Marsh skrev 2015-01-05 00:35:29 följande:

Har lite rött i mitt hår ;) Nee valde inte nicket för det, Beverly är en tuff brud och det gillar jag!

Jag gillade alltid Ben. Är det ett tecken, månne? Flört
  • Beverly Marsh

Kung som kung :D

Anonym (JangoFett) skrev 2015-01-05 00:32:16 följande:
    .. och där trillade polletten ner, och jag vet vem i tråden som är vem igen... Gillar man Elvis, är det ju inte så svårt att räkna ut... Och jag är ett enormt fan.

• LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-05 00:36:36 följande:
    Tack
    LostInTranslation skrev 2015-01-05 00:10:36 följande:
    Men Pillan! Vilken snygging du är.... Det är ju nästan ofattbart att ett sånt charmtroll kan ha allt liksom.... smile5.gif Inte bara det att dina läppar kan smörja en lem...dina ögon skulle kunna smörja den mest sargade själ... SkrattandeSolig
    Tack du losten! 
    Hahaha...om det vore så väl men ibland lyckas jag charma ordentligt, speciellt när jag blinkar lite extra och sneglar lite blygt  

Ja just det den där oskyldiga looken som jag skulle genomskåda direkt... Det där spelet tycker jag om haha.... Tror du spelar det bra...en kort stund i alla fall...
  • Anonym (pillllan)
    Ronga skrev 2015-01-05 00:33:26 följande:
    Pillan du är sjukt fin. Du behöver inte visa hela ditt ansikte..man ser ju hur vacker du är.
    Tack Ronga  
    Beverly Marsh skrev 2015-01-05 00:33:49 följande:
    Snygging du också ;)
    Tack

• Tyler
    Anonym (Mums) skrev 2015-01-05 00:28:10 följande:

Mmm...sexig

Tack...svårt att se mig själv som sexig, men jag litar till ditt omdöme;)
  • Anonym (JangoFett)
    Beverly Marsh skrev 2015-01-05 00:37:06 följande:

Kung som kung :D

Med tanke på alla nästade ledtrådar, är det kanske bara en kung? Tungan ute
  • Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-01-05 00:39:44 följande:
    Ja just det den där oskyldiga looken som jag skulle genomskåda direkt... Det där spelet tycker jag om haha.... Tror du spelar det bra...en kort stund i alla fall...
    Hahaha...skulle du genomskåda den? Losten!! *namnet* 
    Du kan ju alltid försöka och är du på rätt väg, så blinkar jag bara ännu mer   sen har jag dig precis där jag vill ha dig bakom mig, under mig, över mig, ja du vet hur man spelar twister va? Eller snackar du om annat spel? Hahaha