• straight arrow

Helkroppstråden

Amys skrev 2015-01-06 12:02:41 följande:

Hoppas alla haft en skön och lugn ledighet och bra start på det nya året. Kram på er. 

Härligt att se din vackra mage, Amys...
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • straight arrow

[quote=74632583][quote-nick]Anonym (Kurvig 2) skrev 2015-01-06 13:57:26 följande:[/quote-nick][/quote]

Härlig bild !

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Ronga

Hoppas alla haft en skön och lugn ledighet och bra start på det nya året. Kram på er. 

När har du någonsin gjort oss besvikna? Solig
    Ronga är en trevlig och äventyrlig sköldpadda
  • Coku
    Anonym (Kurvig 2) skrev 2015-01-06 13:57:26 följande:
    Vacker kvinna sköna former
  • Nyfikne

mästerverk som vanligt

du är helt makalös :)
    Kyss
  • Mongo fraan yttre rymden

Alltså hur exakt laddar man upp bilder? Jag har nu provat med 3 olika webbläsare, varav den senaste är helt ny (sitter på något äldre dator, men inte utdaterad) och det fungerar inte med någon. Två av dem reagerar inte alls efter jag valt fil. Den tredje flippar ur. Bilden kommer in, men det blir inte som svar i tråden, utan det skapas en ny tråd.

Och varför försvinner bilder efter några dagar? Även harmlösa går bort.

Synd. Ganska kul forum med mycket folk av skilda slag, men tekniken är bedrövlig.

Jaja, det är kanske ödet/gud/random högre makt som inte vill jag ska vandra i dessa träsk.

• ChristianB

Y

Mongo fraan yttre rymden skrev 2015-01-06 17:05:49 följande:

Alltså hur exakt laddar man upp bilder? Jag har nu provat med 3 olika webbläsare, varav den senaste är helt ny (sitter på något äldre dator, men inte utdaterad) och det fungerar inte med någon. Två av dem reagerar inte alls efter jag valt fil. Den tredje flippar ur. Bilden kommer in, men det blir inte som svar i tråden, utan det skapas en ny tråd.

Och varför försvinner bilder efter några dagar? Även harmlösa går bort.

Synd. Ganska kul forum med mycket folk av skilda slag, men tekniken är bedrövlig.

Jaja, det är kanske ödet/gud/random högre makt som inte vill jag ska vandra i dessa träsk.

Tekniken är värdelös. Tror inte man kan använda smartphones eller plattor. Använd en vanlig dator. Börja skriv i tråden. Gå sedan till den bild i datorn och tryck på kopiera. Gå sedan tillbaka till tråden och välj klistra in..Värdelöst men det fungerar iaf.
  • Ronga

Testa via familjeliv appen. För mig krånglar det också ibland men det hjälper alltid när jag postar bilder via gamla.familjeliv.se

• Ronga
    Fröken36 skrev 2015-01-06 16:59:31 följande:

Träna på gymmet är en del av mitt liv. Drömmer

I can tell!