• MEE83

Helkroppstråden

Anonym (Jane Doe) skrev 2015-01-05 21:48:37 följande:
    Jättesnygg! Cool
    hehe, till och med när jag mumsar på ukrainskt grisspäck? Det hamnar högt på listan över komplimanger, kanske borde äta Salo oftare! ;D

Anonym (pillllan) skrev 2015-01-05 21:53:22 följande:
    Oj!!!! Hoppsan!!! Där var du
    God morgon!

• Amys

Hoppas alla haft en skön och lugn ledighet och bra start på det nya året. Kram på er. 

• Pillare
    Amys skrev 2015-01-06 12:02:41 följande:

Hoppas alla haft en skön och lugn ledighet och bra start på det nya året. Kram på er. 

kram på dig, söta och fina Amys. :-*
  • ChristianB

Hmm.....Amys du gjorde så min förmiddag i sängen fick ett sådant där extra skönt slut....Myser fortfarande ä en om det börjar bli lite kallt fläckvis på magen...Tack Amys.....

• Anonym (UUU)

Wow, där satt den. Eller skulle sitta, kanske.
  • Newbe sept

Amys, Amys, Amys... :D

Dito!

Så var dagen räddad.. ;)
  • Anonym (Kaponjär)

Här ser man "GOLDEN STATE" är uppe vid Klippigabergen sen så dalar blicken ner mot The Creek men för att stranda vid utsikten och det vackra långgrundet och strandkanten synonymt mer kännetecknas vid magen. Otroligt vilken mage du har, trivs som fisken i vattnet att kolla här... ja man blir riktigt på hugget.
  • Pillare

[quote=74632583][quote-nick]Anonym (Kurvig 2) skrev 2015-01-06 13:57:26 följande:[/quote-nick][/quote]

Låt mig citera mig själv här:

"Vilken het kvinna!"

• Jonte71

WOW Du är duktig på att arrangera bilden, hade gärna stått på knä och tagit bilden! Oskyldig
    Du har dessutom en kropp som är värdig denna bild!