• Razz

Helkroppstråden

Anonym skrev 2013-04-12 09:44:40 följande:
    Eller hur?!
    Denna tråden är så patetisk
    Ändå kan man inte låta bli att gå in och titta i den och reta sig på den. :)
    Det är jag som är Anonym.
  • Meddelande borttaget
  • Anton Chigurh

Bilder som visar mer än dom döljer, utan att va vulgära, är alltid det absolut vackraste, och mest attraktiva, som finns.

Faktiskt. 

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym
    fieri skrev 2013-04-12 09:46:04 följande:
    Vill du ha en lista på alla?
    Lust
    Passion
    Kåthet
    Värme
    Attraktion
    Begär
    Girighet
    Avundsjuka på hennes man

Jag älskar den där bilden för att den visar en kvinna som är stolt över att exponera sig. Det är inte en stilistisk bomb, men det är liksom inte grejen. Grejen är att världens sexigaste Lotus sitter där med sina små pärlor i öronen och sin leopard-BH och väljer att trycka på knappen. Det hon gör är en gärning för mig. Så enkelt.  

Hennes man är nog riktigt stolt över alla bilder hon pumpar ut här.
  • Anonym
    fieri skrev 2013-04-12 09:46:04 följande:
    Jag älskar den där bilden för att den visar en kvinna som är stolt över att exponera sig.

You said it, man. Exponera sig. Blottar-Bosse är med stolt över att exponera sig i gångtunneln till simhallen, men det är inte samma sak va?
  • Anton Chigurh
    Anonym skrev 2013-04-12 10:01:01 följande:

Hennes man är nog riktigt stolt över alla bilder hon pumpar ut här.
    Han kanske faktiskt är det....

Det vet du inte ett jävla skit om. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym
    justnextdoor skrev 2013-04-12 09:50:44 följande:
    Vilka trådar ska man hänga i om man vill vara lika fräna som ni?

Sinnen som bilden väcker... Nyfikenhet kan vara ett. Vad är facit anonym?

Men gud vilken hög nivå det är här. Du verkar mena känsla, inte sinne.
  • Meddelande borttaget
  • Razz
    justnextdoor skrev 2013-04-12 10:15:11 följande:
    Ja fast du får tänka på att jag bara är en ful gubbe som hela tiden sitter här och flåsar och runkar när det visas lite hud.. Då blir inte nivån högre...

Tror nästan det är bättre för dig att hoppa tillbaka till dina favorittrådar "jante", "inte bitter" och "riktiga bakverk", "meningslösa åsikter" så du slipper ta så här låg nivå från en patetisk bildnjutare som inte kan skillnaden på känsla och sinnen...

Hej hej
    Ni har ju eran egna medlemstråd, ni kan ju sitta inne i den och gotta er på bilder istället och snacka skit om mullvadar och vad det är nu ni kallar dom.
    Det är jag som är Anonym.
  • Anonym
    Razz skrev 2013-04-12 10:19:49 följande:
    Ni har ju eran egna medlemstråd, ni kan ju sitta inne i den och gotta er på bilder istället och snacka skit om mullvadar och vad det är nu ni kallar dom.
    Medlemstråden är död, bara en massa erigerade penisar i den.
Svar på tråden Helkroppstråden