• Anonym

Helkroppstråden

Anonym (Jealous?) skrev 2013-04-12 11:52:18 följande:
    Vad är det för fel på det då?

Att en kvinna har lust och inte är rädd för att visa det är jävligt strongt.. Eller är det meningen att de ska sitta instängda på ett rum med kyskhetsbälte? 

Varför har du hängt upp dig på just Fjäril? Avundsjuk på att hon är ute och lever livet istället för att vänta på att det ska starta? 
    Kanske får du inte knulla tillräckligt eller så känner du dig hotad av en sexuellt fri kvinna som vågar ta för sig och vara den hon är..

Mm...
  • Fröken reserverad

Nä, det är inte så mycket att se. En normal tjejkropp kort och gott.

Reserverad står för upptagen.
  • Mattias39
    Anonym (Allie) skrev 2013-04-12 11:37:30 följande:
    Mattias. Du är fin du!
    Tack Allie!! Du också...väldigt fin!! Glad
  • Ermenegildo
    Fröken reserverad skrev 2013-04-12 11:56:09 följande:
    Nä, det är inte så mycket att se. En normal tjejkropp kort och gott.

Jag har inte orkat bläddar igenom alla bilder men jag tycker ändå att du måste göra något åt dina golv. De ser väldigt sossiga ut.
    Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
  • Fröken reserverad
    Ermenegildo skrev 2013-04-12 11:59:09 följande:

Jag har inte orkat bläddar igenom alla bilder men jag tycker ändå att du måste göra något åt dina golv. De ser väldigt sossiga ut.
    Jag vet. De är asfula. Vet inte om jag vill bekosta det själv dock. Har dock lagt på mattor nu så jag slipper se eländet.
    Det är liksom plastgolv som ska se ut som laminat eller plankgolv! Skrikandes
    Tyvärr ville inte hyresvärden göra något åt de när jag flyttade in. 
    Reserverad står för upptagen.
  • justnextdoor

Min gjorde slut med mig... Inga enkla relationer de där

• Ermenegildo

För övrigt tyckte jag att signaturen Philipsson hade en väldigt sexig urringning på sin avatar innan jag förstod att jag tittade rakt in i ett par enorma manboobs Skrattande

Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
Svar på tråden Helkroppstråden