• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Beverly Marsh

Förresten ni är några stycken som skickat PM den senaste tiden och jag ville bara säga att jag inte är intresserad av att prata privat med någon för tillfället. Lättare att skriva det här än att svara er en och en :P Kram på er fina!

• Quexet
    Beverly Marsh skrev 2015-01-15 20:52:10 följande:

Förresten ni är några stycken som skickat PM den senaste tiden och jag ville bara säga att jag inte är intresserad av att prata privat med någon för tillfället. Lättare att skriva det här än att svara er en och en :P Kram på er fina!

Säger samma sak, jag menar inte att vara otrevlig för att jag inte svarar. Men just nu prioriterar jag annat. Kyss
  • Pillare
    Quexet skrev 2015-01-15 20:56:11 följande:

Säger samma sak, jag menar inte att vara otrevlig för att jag inte svarar. Men just nu prioriterar jag annat. 

Jag tänker inte sluta, fast du är extremt otrevlig!! :-P
  • Anonym (NT)
    rättamigdu skrev 2015-01-15 23:05:15 följande:
    Skäms ni inte om eran familj ser vissa bilder

Jag skulle inte det faktiskt, har funderat mycket på det och tycker inte mina bilder är något att skämmas över. Jag ser ingen anledning i att gömma min kropp. Den är fin och jag är stolt över den :)
  • Quexet
    rättamigdu skrev 2015-01-15 23:05:15 följande:

Skäms ni inte om eran familj ser vissa bilder

Nja, allt är ju relativt. Jag skulle inte uppskatta att min farmor o farfar skulle se bilderna, inte för att jag skäms för dom, utan mer för att dom inte uppskattar att se sitt barnbarn på det sättet. Resten av min familj har nog sett bilderna. Mormor tycker att den med handbojorna var lite för mycket (men hon ville gärna låna skorna...), medans syrran älskade den! Flört 
  • rättamigdu

okok! har med lagt upp bilder här. men noga med camon haha.. skäms eller inte, men hade du viljat se din morsas härligheter? jag svarar Nej tack iaf=)

• Noname00
    Anonym (NT) skrev 2015-01-15 23:14:26 följande:

Jag skulle inte det faktiskt, har funderat mycket på det och tycker inte mina bilder är något att skämmas över. Jag ser ingen anledning i att gömma min kropp. Den är fin och jag är stolt över den :)
    Du har inget att skämmas över dina föräldrar borde premieras för att ha avlat fram en så fin dotter.
  • Pillare
    Anonym (NT) skrev 2015-01-15 23:14:26 följande: