• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • villaste
    LostInTranslation skrev 2015-01-16 10:51:20 följande:
    Tror inte det var så längesen så du har glömt av hur man gör. Kom igen nu leverera lite.... 

Dig skulle jag genomskåda direkt. Det där gröna ansiktet med de gigantiska tänderna glömmer man inte hur lätt som helst...
    Eyy inte lämna ut mitt signalement nu då >:( haha

Nä kommer inte alls ihåg hur man gör.. Du får lägga upp några till så kanske minnet kommer tillbaka
  • LostInTranslation
    villaste skrev 2015-01-16 10:55:20 följande:
    Eyy inte lämna ut mitt signalement nu då >:( haha

Nä kommer inte alls ihåg hur man gör.. Du får lägga upp några till så kanske minnet kommer tillbaka
    Ett klassiskt utpressningsförsök alltså. Vet att jag är grymt onanimaterial för dig, men utpressning har ju aldrig funkat. Du vet nog vad som krävs!! Kyss
  • villaste
    LostInTranslation skrev 2015-01-16 11:14:28 följande:
    Ett klassiskt utpressningsförsök alltså. Vet att jag är grymt onanimaterial för dig, men utpressning har ju aldrig funkat. Du vet nog vad som krävs!! Kyss
    Nej nej, såna snuskigheter ägnar jag mig inte åt, det är bara missionären som gäller när jag är gift, fram tills dess är det kyskhetsbälte vet du väl
  • LostInTranslation
    villaste skrev 2015-01-16 11:36:16 följande:
    Nej nej, såna snuskigheter ägnar jag mig inte åt, det är bara missionären som gäller när jag är gift, fram tills dess är det kyskhetsbälte vet du väl
    Kvalitén på det kyskhetsbältet ifrågasätter jag starkt haha.... Tungan ute
  • villaste
    LostInTranslation skrev 2015-01-16 11:44:00 följande:
    Kvalitén på det kyskhetsbältet ifrågasätter jag starkt haha.... Tungan ute
    Hahaha tyst på dig det kanske borde reklameras ja..
  • Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-01-16 10:14:30 följande:
    TGIF!! Hur är det med fredagsstämningen i tråden egentligen??
    Bra bild losten!! 
    Synd bara att losten inte alls är sexfixerad och pervo längre
    Kom just på att vi inte alls längre har samma intressen Tungan ute hahah
  • Pillare
    Anonym (Louisa30+) skrev 2015-01-16 10:07:24 följande:

Här kommer en bild på en helt vanlig kropp utan silicon och filter... ;)

En sån hekt vanlig kropp gillar jag.
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-16 12:03:11 följande:
    Bra bild losten!! 
    Synd bara att losten inte alls är sexfixerad och pervo längre
    Kom just på att vi inte alls längre har samma intressen Tungan ute hahah
    Men Pillan, tycker inte du skall döma ut mig helt bara för att jag har lite nya intressen. Trodde du hade ett öppet sinne. Kan vi inte ta en poesiafton tillsammans så kanske du blir överraskad och upptäcker att det är den skönaste grejen du någonsin gjort!!?? Oskyldig
  • LostInTranslation
    SegaMorsan skrev 2015-01-16 12:19:01 följande:

Goddag alla hk:are

Snyggt morsan Flört!